2011. április 13., szerda

Újabb pipa :)

Egy újabb futóverseny kipipálva :)

Az időjárás ellenére nagggggyon szuper volt, most kezdek leengedni a délutáni élmények után. :)

Azzal kezdem, hogy ritka rossz idő volt, igazi áprilisi vegyes vágott, hol esett, hol a szél fújt, a nap nem igen mutatkozott. Kemény 8 fok volt, hideg széllel tarkítva. :(((

P apukája már időben átjött Bennyért és lementek a játszótérre, így én is nyugiban elkészültem és 5-re odamentem a startszámomat elhozni. Ez mondjuk jobb lett volna, ha előtte fel lehetett volna venni, mint a márciusi versenyen, mert akkor nem kellett volna már olyan korán odamennünk. Már ment a zene és gyülekeztek, de mivel még volt egy órám és marha hideg volt, így inkább bementem a közeli plázába tekeregni, melegedni kicsit, mint több csajszi is, mert sok futócuccos lányt, nőt láttam. :)))) Kávézni nem akartam, nehogy pisilnem kelljen, így inkább nézelődtem nyugiban.

6-ra visszamentem, akkor már tényleg voltak egy páran, lehetett az egyik diétás joghurtital (Nöm Fasten) kitelepült standján kóstolgatni, vagy a Kellogs standján müzlizni, de én nem akartam futás előtt ilyeneket inni, enni, egy energiaszeletet ettem. 6 után egy szalsza páros tartott bemelegítést, volt ám csípőrisza és jókedv, már kezdtük elfelejteni, hogy marha hideg van... Utána lassan felálltunk a starthoz, a rossz idő ellenére szerintem sokan voltunk. Ment a visszaszámlálás és startpisztollyal indítottak minket. :))

Ki volt mérve a Hauptallen (ez egy óriási zöld park, kicsit Margit sziget feeling, ahol sétálni, futni, bringázni lehet, több km hosszú) egy 2,5 km-es kör, oda 1,25 és vissza is ennyi. Három csoport volt, az első 2,5 km-t futott, a második 2,5 km-t nordic walkingolt, és a harmadik, azaz én is, az 5 km-t futottuk.

Én az elején voltam a tömegnek, így jól startoltam és tartottam is a tempot. Az első kört 13 perc alatt futottam, aztán jött a következő, ahol még aránylag tartottam a tempot, de már éreztem, hogy kezd fogyni a levegőm, akkor picit lassítottam. Reggelente inkább kocogni szoktam, de most vitt a "tömeg", a hangulat stb, és ez most tempós futás volt a javából. :) Mikor már láttam a célegyenest, akkor valahogy újra erőre kaptam és még előztem is párat, és beértem a célbe kemény 27,04 perc alatt. :)))) Most este megnéztem a neten, 253-an futottuk az 5 km-t és én a 72. lettem. :)))) Tök jó eredmény szerintem.

A csajszi, aki első lett, brutális volt. Olyan izmai voltak, tuti, hogy valami triatlonos vagy maratoni futó, mert szinte egy izomtömeg volt az egész csajszi, már - már férfias szerintem. De kb. 20 perc alatt futotta le az 5 km-t, tehát nem sokkal voltam mögötte, hehe.. ;) :))))

A célbaérve kaptunk egy táskát a Leiner-től,amiben apróságok voltak (törcsi, korpás keksz, müzli szelet, nivea kis termékek), előtte egy fitness italt, ásványvizet, szőlőcukrot, és a jogurtitalból is kaptunk egy flaskával és müzlit is lehetett még enni, aki kért. Szépen bevártuk a többieket, utána a szalszások újra megtornáztattak minket és tombola sorsolás volt, amit már sokan nem vártak meg, mert nagyon hideg volt. Én megvártam, ha már egyszer jelentkeztem, akkor úgy voltam vele, hogy végigcsinálom a programot. :))) de nem nyertem, a fortuna ma nem volt kegyes hozzám, de sebaj. ;)

Sajnos az idő nagyon nem játszott ma velünk, mert futás alatt is esett az eső, de legalább nem szakadt. Hideg szél fújt, átfagytam nagyon. :((( Ha van csoda, akkor nem fáztam meg, de szerintem elég sanszos, pedig be voltam öltözve, de így is fáztam. Volt, aki rövidgatyában, 3/4-es gatyában futott, rossz volt rájuk nézni, úgy még jobban fáztam. :))) A metron melegedtem kicsit hazafele, de a végállomáson még negyed órát kellett volna várnom a buszra, akkor már remegtem. Nemrég nyílt ott egy büfé, oda bementem melegedni és vettem egy kinais csirkés tésztát, amit papirdobozban adtak és azzal melegedtem, fogtam két kezemben, biztos érdekesen nézhettem ki, de legalább átmelegített. :))))) Hazaérve, mikor P szülei hazamentek, beálltam a forró víz alá, alig akartam kijönni. :) Most pizsiben és köntösben, zokniban vagyok, így már jóóóóó.

Úgyhogy egy újabb élménnyel lettem gazdagabb, és ami nagyon tetszett ma, hogy ez direkt nőknek, lányoknak szóló futás volt, sok kislány is futott, több idősebb nő is, volt, aki még kutyával is futott. :))) és volt egy hölgy, akin fel volt tűntetve, hogy nagyon rosszul lát, majdnem vak. És lefutotta az 5 km-t!!!!! Kb. 40 perc alatt, de lefutotta!!! Volt mellette egy segítő, aki gondolom felügyelt, hogy ne essen el! De tátott szájjal figyeltem, ahogy beér a célba. Nordic walkingosok között pedig rengeteg molett, dundi lány volt, szerintem sokan bőven 100 kg felett voltak és nagyon tiszteltem bennük azt, hogy mégis elindultak és végig csinálták. Mert azért ez a nordic walking sem annyira egyszerű, mint aminek látszik. Ők léptek és tettek valamit ők is a mozgás terén. Becsülendő példák ők is! :)

Nagyon feldobott most ez a délután, a rossz idő ellenére is! :) Már alig várom a májusi rendezvényüket, akkor pólót is kapunk, állítólag idén narancssárga lesz a színe. Állítólag 25 ezren jelentkeztek/tünk... hát nem tudom, attól a számtól már kicsit tartok, de biztos van erre is rendszerük. Mindenesetre én ott leszek akkor is! :))))

7 megjegyzés:

Marti M írta...

Kedves Bambi!
Engedd meg, hogy gratuláljak. Nagyon ügyes voltál. Mindig szívesen olvasom a naplódat, mert nagyon jól látod a dolgokat és sok érdekes eseményről számolsz be. Jó volt olvasni, hogy a 100 kg felettiek is ilyen elszántak, és bátrak. Nekem lenne egy személyes kérésem: kitennéd az ilyen események linkét a naplódba? Engem érdekelne, szívesen belenéznék.
Remélem a hétvégi futásod is ilyen jól fog sikerülni.
Sok sikert hozzá!

Unknown írta...

Húú!! Ez nagyon jó eredmény. Gratulálok!!!

Bambi1978 írta...

Köszönöm szépen! :)

Martinelli, a honlapokra gondolsz, ahol a rendezvények információi, fotók stb.-k fent vannak? Csinálok akkor oldalt egy linkgalériát nekik, jó? :)

Gaabee írta...

Peeersze! Esoben futni aaaz igen, Gabival talalkozni aaaaz nem! Szepen vagyunk kerem szepen! ;))))))
(ja, azert gratulalok is am!)

Marti M írta...

Igen Bambi, arra gondoltam. Azért kérem, mert a német tudásom elég gyér, mivel sosem tanultam, csak annyit tudok, amennyi rám ragadt. Ezért jó lenne, hogy ne keresgéljek. Tudod így legalább kicsit ott is lehetek virtuálisan.
Előre is köszi.

Bambi1978 írta...

Gabikám, ahogy már mondtam, itt volt nevezési díj, azt már ciki lett volna lemondani, de bevezethetünk a mi talinkra is nevezési díjat, mondjuk vmi finomság képében. :)))) akkor tuti, hogy nehezebben mondanám le, eső ide vagy oda. :D

Martinelli, megtaláltad a linkeket oldalt? Sajna a tegnapiról nem lett sok kép felrakva, igy nem láttam magamat viszont, de majd talán a májusiról több kép lesz. :)

Marti M írta...

Bambi, köszi, megtaláltam, hamarosan át is nézem.