2011. április 10., vasárnap

Változtatások

Új hét, új változtatás...

A hétvégén belehúztam rendesen a szénhidrát fogyasztásba, de ezt most a szülinapom számlájára írom és arra, hogy holnaptól kicsit át szeretném változtatni a napjaimat, kajálásaimat.

A legfontosabb, hogy a Réka tornákat egyenlöre hanyagolom, illetve lecsökkentem heti egy has és egy popó vagy heti egy nagyobb átmozgató tornára. Nem fogok minden reggel futni, bármennyire is szeretek, heti egy, de esetleg kettö pihenönapot tervezek. Rossz idö esetén pedig otthon aerob dvd-re tornázok (Norbi kick box vagy step aerobik, amelyikhez épp kedvem lesz).

A kaja terén kell a legjobban figyelnem, NINCS NASSOLÀS!!!! Marad újra a pufirizs, a sok víz, zöld tea, gyümölcs, délután pedig csak fehérje! Nem igaz, hogy nem bírom ki, hova tünt a kitartásom, akarateröm?!?!? Azért is meg tudom csinálni, és kész! :)

Holnap jövök utoljára dolgozni, utána heti egyszer ugyanígy jönnek az anyósomék unokázni, csak nem kell éjjel 11-fél 12-ig maradniuk, nem leszek annyira sokáig úgysem távol. Az a tervem, hogy azokon a napokon, mikor jönnek, eljárok majd fitnessterembe vagy úszni, szaunázni, de legjobban a spinning érdekelne még most is, jelenleg keresgélem a lehetöségeket, melyik nap hol lenne délután óra. :) Unatkozni nem fogok, az tuti. :)

Tehát hajrá hétfö, új erövel, új célokkal felkészülve várom!!! :)

4 megjegyzés:

Csillámpóni írta...

Én is lazítottam a hétvégén, muszáj volt, de a hétfő nálam is az újrakezdés lesz!:))

Unknown írta...

Nekem olyan jó látni a "centidet", mely a kilóid változását mutatja, hogy honnan indultál, valószínű nekem lassabban megy majd mivel Anyukád korosztálya vagyok, de azért mennie kell. Drukkolok hogy az utolsó nehezen mozgó kilók is távozzanak!!

pipacs írta...

Drukk!! :)))

Gaabee írta...

Jo, hogy hivtalak. Latom, dolgozol. Csak kerdezni akartam, holnap lesz-e bringaproba;)
Puszi