2011. április 19., kedd

Eredményes kedd

Jól el is fáradtam...

Ma sem tétlenkedtem, reggel 6:20-kor már ugrottam is ki az ágyból és húztam a futócipőt, nem kegyelmeztem magamnak, volt mit lefutni a tegnapi bekajálás után. :)))) Ma a legnagyobb kört futottam, ami kb. 7 km és ma igyekeztem figyelni, hogy legyen gyorsítós futás és laza futás is. Így picit gyorsabban, kb. 50 perc alatt lettem kész, kellemesen elfáradtam. :)

Utána frissen tusolva, nyugiban megreggeliztem, ivójoghurt volt korpás kekszekkel a menü. Ma ezt kívántam, még a női futáson kaptam ezt a diétás ivójoghurtot. Ebédre végül P párizsi salátát kívánt, ami itt Ausztriában elég felkapott kaja, én is nagyon szeretem és hamar megvan. Leírom, hátha valaki kipróbálná:

Párizsit csíkokra vágjuk (nálunk lehet venni eleve csíkozottat, így van csomagolva, úgyhogy ezt a műveletet megspóroltam, lila hagymát, csemege uborkát, piros kaliforniai paprikát apróra vágunk, lehet még bele sajtot is kockázni, ezt én ma kihagytam, jól összekeverjük az egészet, majd öntetet készítünk a következőkből: pici leve a csemege uborkának, só, bors, pici ecet, pici cukor (én folyékony édesítővel csináltam) és pici viz. Ezt ráönteni a salátára és én még megbolondítom kis tökmagolajjal az egészet. Jóóóóól összekutyulni, be a hűtőbe, hogy összeérjenek az ízek. Nyáron szeretjük a legjobban, mikor az ember nem kívánja a meleg kaját, de egy gyors ebédnek, vacsorának is bármikor jó. :)

Bennynek még volt tegnapról a csirkés kaja rizzsel, ő azt ebédelte. Míg a fiúk aludtak, gyorsan összedobtam egy kis kókuszos-kakaós kekszet az anyósomnak, mert délelőtt elfelejtettem valami édeset venni itthonra, mindig szoktam bekészíteni neki a kávéhoz, ha unokázni jön. :)

2 körül pedig elindultam ajándékbeszerző körútra a kis szülinaposnak. :) Kaptam vagány, halálfejes homokozószettet (tavaly elhagytunk egy csomó homokozó cuccot), és busz helyett egy naaaaaagy tűzoltó autót szereztem be, ez tetszett. :) Semmi jópofa buszt nem láttam, a legókhoz még kicsinek tartom, ami pedig az ő életkorához lenne lego, nekem az olyan semmitmondó volt. Szerintem legalább háromnegyed órát a játékboltban vacakoltam, nehéz volt dönteni, de ez a tűzoltó autó nagyon sokszor az utamba került, tetszett, hogy jóóó nagy, hogy nincs semmi olyan vékony alkatrésze, ami hamar letörhetne, ezt nyúzhatja, dobálhatja majd, mert strapabíró. :) Kiváncsi leszek majd az arcára, mikor megkapja pénteken, biztos odáig lesz. :)

Aztán akartam még egy nagyfiús pizsamát is keresni neki, mert lassan kinövi a legnagyobb tescos méretű pizsijeit, de nem találtam semmi aranyosat, úgyhogy pizsi nem lesz. :(

És mivel az anyósom ma ráért, így megbeszéltem vele, hogy csak este fél 7 körül jönnék haza, és megnéztem az itteni zumba órát a közeli fitness teremben is a nagy shoppingolás után. Éppen beestem, már elkezdődött, de nem maradtam le semmiről. ELég sokan voltak, úgy láttam, hogy ez a lány most kezdte ebben a teremben az oktatást, gondolom mindenki meg akarta nézni magának, de megmondom őszintén, engem nem győzött meg. Nem mutogatta el rendesen a lépéseket, mindenki próbálta kisebb-nagyobb sikerekkel utána csinálni, én sokszor már azt sem tudtam, hogy hova tegyem a lábam, kezem, csetlettünk-botlottunk. Azért a dunaújvárosi Niki nagyon tud, ez az osztrák lány elbújhat mellette!!!!!

Azért próbáltam legalább azt tartani, hogy ugrabugráljak, ne álljak le sokat, jól megizzadtam, de nem éreztem úgy, hogy mennyire jó aerobik órát csináltam volna.... inkább mérgelődtem, hogy ide sem jövök többet. :))) Többen kimentek óra közben és már nem jöttek vissza, úgyhogy szerintem nem csak én gondolom így. Kár, hogy nincs kora délután spinning, az lenne számomra a tökéletes megoldás, de így be kell érnem az ilyen kóbor fitness órákkal. :((( Mindegy, majd otthon bepótolom, reggel futás, este otthon bringa, néha spinning a teremben, már várom nagyon.

Fél 7-re értem haza, addig Benny jól elvolt az Omával, a Praterben kisvonatoztak állítólag. :) Jó délutánjuk volt nekik is és nekem is. Néha kell az ilyen. Holnap P szabadnapos, meglátjuk, hogy mi lesz a program, elvileg megint szép időt ígérnek, így tuti, hogy valahova kimozdulunk. :)

2 megjegyzés:

Zsu írta...

Szia!
Gratulálok a futáshoz!
Martinellinél kérdeztem, hogy milyen az az osztrák zumba, de aztán leesett, hogy mitől osztrák :)
Sajnálom, hogy nem tetszett az óra :(

pipacs írta...

Én is ki akarom végre próbálni a zumbát, kíváncsi vagyok a fittvideó óráira. :)