2011. április 26., kedd

Új hét...

új erő... :))))

Húsvét is letudva, bár nálunk semmi extra nem volt, ilyenkor nem bánom, hogy Ausztriában nem ismerik a locsolkodást, mindig is utáltam otthon ezt a szokást. Ha tehettem, akkor elbújtam a szobámban vagy elhíreszteltük, hogy nem leszünk otthon, hozzánk ne jöjjenek. :)))))

Tegnap P szabadnapos volt, délelőtt elment konditerembe, mi addig Bennyvel lent sétáltunk, ebédre gyors tonhalas pennét ettünk (jó kis húsvéti kaja, mi? :D ), aztán a sziesztájuk után átmentünk Benny keresztapukájáékhoz, akiknél kint üldögéltünk a kis füves teraszukon. Nincs nagy kertjük, de pont elég, egy olyan lakást én is elfogadnék egyszer. Benny kapott csokinyuszikat, el voltak rejtve a fűben, virág mellett, aranyos volt, amikor felfedezte őket. :) Vacsira tejszínes, gombás husi volt nokedlivel, én a gombát Bennynek adtam, mert nem szeretem, de nem ettem sokat, valahogy nem kívántam... talán már nem volt hely a gyomromban a kalácskámtól, mert abból bizony beuzsonnáztam. :)))))

Este még megettem a kalács maradékát finom házi, diétás alma-narancs lekvárral, sajnáltam volna kidobni. :) Úgyhogy ma reggel már mehettünk boltba, mert rendesen kiürült a hűtő a hosszú hétvége alatt, kellett az utánpótlás.

Tegnap is és ma reggel is futással kezdtem a napot, most rátértem az egy óra kocogásra, ami (ma lemértem) 7,5 km. Ma picit csöpögött az eső, de nem vette el a kedvem, sőőőőt! :) Nagyon jól esett a hűvösben futni. Azt hiszem, hogy a héten a csütörtök lesz a pihinap, mert aznap megyünk haza és mivel viszem a futócuccomat is, nincs kedvem a csurom víz gatyát, polót elpakolni a táskába, úgyhogy aznap reggel nem lesz futás, de holnap még igen. :)

Rájöttem arra is, hogy kellenek a Réka tornák is heti kétszer-háromszor, mert attól alakulnak izmosabbá a testrészeim, a futás csak rásegít. Igyekszem nem agyalni azon, hogy mennyit mutat a mérleg, inkább arra koncentrálok, hogy a ruháim kényelmesek és a puding testem feszesebbé válik. :))) Mert végülis ez a cél, a kilók másodlagosak. (mondja ezt a mérlegfüggő :D )

Így az előbb a 2009-es Réka dvd-ről még megcsináltam a 20 perces hasrészt, kellene még felsőtest is, de azt majd másik nap, talán holnap. Egy napra ennyi torna bőven elég, 80 perc.

Tegnap beszélgettem kicsit Benny keresztapukájával, ő tavaly lefutotta a Vienna City Marathont, 3 óra 45 perc alatt. Azt mondta, hogy kemény volt, de megérte. :) Azóta volt már két félmaraton versenyen is, mint kiderült, ő is ott volt március 20án, ahol én és anya is részt vettünk, ő akkor félmaratont futott, de nem láttuk egymást. :)))) Ő is azt tanácsolta, amit én is hasonlóan gondoltam eddig is, hogy ha le szeretném futni a félmaratont, akkor a jövő áprilisi Vienna city marathon verseny alatt tegyem, mert az a hangulat egyedülálló. :) Nekem is azért szimpatikus az a verseny, mert ott Bécs utcáin megy a futás, egy nagy kör az egész, megosztva a felénél a félmaraton végállomásánál, a maratonisták még futnak + 21 km-t, de nem unalmas. A legtöbb versenynél úgy van, hogy van egy kör, amit kb. háromszor kell lefutni a félmaratonhoz, az szerintem unalmasabb, de úgy változatosabb, ha az egész 21 km egy kör, végig állnak a nézők, tapsolnak, drukkolnak stb... Úgyhogy a következő naaagy célom jövőre a félmaraton áprilisban! :) És tényleg nincs lehetetlen, rajtunk múlik, hogy mire vagyunk képesek! :)

3 megjegyzés:

Csillámpóni írta...

Nem mostanában fogok ennyit futni:))) Ügyi vagy!

Névtelen írta...

Mától én is olvaslak, ha nem baj!?. Nagyon tetszik, hogy ilyen sokat jársz futni. Én régen rengeteget futottam, de valahogy erről sajnos leszoktam. 18 hónapig minden egyes nap "kocogtam", most meg csak RR, vagy más torna létezik...nem is tudom, hogy miért? Remélem, ha olvaslak tovább ismét rákapok a futásra.:D Esténként nem ártana kiszellőztetni a fejem.
Sok erőt és kitartást kívánok vágyaid eléréséhez!

Bambi1978 írta...

Babocska, üvd az olvasóim között, örülök, hogy Te is csatlakoztál! :)

Itt a jó idő, a lehető legjobb időszak arra, hogy újra megpróbálkozz a futással! :) Szerintem ha egyszer futócipőt húzol, megcsap a feeling, meglátod, újra minden nap menni fogsz. :)