2011. április 9., szombat

Szülinap

Megint egy évvel öregebb lettem és bölcsebb is talán..... :)

A tegnapi szülinap aprópójából adtam magamnak egy pihenőnapot, de bevallom, nem tudtam vele mit kezdeni. :)))) Gondoltam, milyen jó lesz majd kialudni magam egyszer, hogy nem kell fél 7-kor kelnem, de már 7 előtt fent voltam így is. :) Utána egész reggel mehetnékem volt, hiányzott a futás. :)

Délelőtt meghozták az új mosógépünket, amit már nagyon vártunk, de nem volt elég hosszú a slag hozzá, így P-t ugrasztottam beszerezni őket. :) Közben én csináltam a meglepi tortát P-nek, aki szintén tegnap volt szülinapos. :) Nagyon régen nem sütöttem már cukros, fehér lisztes süteményt, így szabályosan fájt, mikor megvettem a hozzávalókat és az még jobban, mikor mértem ki a tálkába a 40 dkg lisztet, 25 dkg cukrot stb... :) De nagy sikere volt a kedvenc sütiből átalakított tortának, meg is mondtam P-nek, hogy addig eszi, míg az utolsó szelet el nem fogy, mert ő reklamált "normális sütiért". :)))))




Kaptam tőle egy újabb "bigyót" a pandora karkötőmre, most egy kos jellel lepett meg, nagyon tetszik. :) elvileg majd még egy cipő lesz a szülinapi ajándékom, de még nem találtam meg a tökéletes sneakert, így még mindig keresésben vagyok. :(

Délután P a barátjával futott össze, aki Benny keresztapukája, hozzánk pedig Gabi barátnőm jött a kislányával tortát enni és bandázni. :) nagyon gyönyörű begonia virágot kaptam, ma már vettünk is neki kaspót és a szoba dísze lett. :))))

Este még anyáékkal skype-oltunk kicsit, Benny produkálta magát rendesen, utána fürdetés és alvás, én pedig nekiálltam a vasalnivaló hegy eltűntetésével, sikerrel. :)

Egész nap hiányzott a mozgás, furcsa volt, hogy tegnap kimaradt... viszont el is gondolkoztam most kicsit azon, hogy jó e ez az irány, amerre haladok, ugyanis a kilóim száma nagyon megállt a 63-nál,ami nekem nem tetszik. :( tudom, hogy a centiket kell néznem és az izom több, mint a zsír, de akkor is. Frusztrál ez a 63, mert tudom, nyáron 60 voltam.... viszont löttyedtebb... Gondolkodok rajta, hogy esetleg a Réka tornákat kellene picit visszább venni, és maradna mondjuk a futás és azt egészíteném ki step aerobikkal vagy norbi kick box-szal vagy duci tréninggel. Nem tudom... :((( Mert a múlt hét volt az első "kitartó április" project és érdekes módon az egy hét alatt lement 1-1 cm mindenhonnan, viszont feljött fél kg... na, ez az, amit én nem értek. :(((

Szeretek futni, arról nem igazán szeretnék lemondani, tehát vagy be kell érnem csak a futással vagy ha még itthon tornáznék, akkor még valami aerob mozgást kellene, úgy érzem. Szóval most agyalok rendesen, mert szeretnék újra 60 kg lenni!!!! Ha van tippetek, osszátok meg velem is, jo? :)

Ja és a jövő hét igazán szorgalmas lesz futás terén, mert szombaton megyek a mellrák elleni futásra, viszont tegnap észrevettem, hogy a DM női futásnak lesz egy "bemelegítő" futása, most szerdán, szintén 5 km-t lehet futni, este fél 7-kor a Praterben, a nevezési díj 6 euro, van ajándék a célnál, előtte programok, utána programok, így gyorsan jelentkeztem arra is. :))) Úgyhogy szerdán este futás, szombaton délután futás. :) Már nagyon várom mindkettőt! :)

11 megjegyzés:

pkata25 írta...

Egy napon van a szülinapod a férjeddel? :O :) Hát ez tök jó!
Sok sikert a jövő heti futómegmérettetésekhez! :)

Marti M írta...

Bambi,itt is Boldog Szülinapot! Ami a centiket illeti, lehet, hogy nem pontosan ugyanott mérted és ezért van ez az eredmény?

Süviandi írta...

Boldog Szülinapot!
Nyugi sütisütésnél én is mindig sokkot kapok!

Vivien írta...

Szia!

Utólag is nagyon boldog szülinapot kívánok!!!

Gaabee írta...

Anita szuperjol nez ki. Szerintem jol merte magat. Centire kevesebb, mert izom lett a lotyibol, a sulya viszont nott, mert az izom nehezebb a lotyinel...
A tortaja meg szuperszekkszi szuperfinom volt!!!

Bambi1978 írta...

Fülike, aha, egy napon születtünk, egy évben is. :) Csak én reggel, ő pedig este, tehát én vagyok az idősebb. :))))

Martinelli, sztem nem mértem magam rosszul, mert a gatyáim is lötyögnek, pont azok is, amiket nyáron vettem... szóval nem értem most ezt. Hétfőtől picit változtatok, csak a futás lesz és heti max. kétszer réka... és figyelek a kajára újra, meglátom, hogy lesz e változás.

Vivi, Andi, köszi nektek is! :)

Gabika, még van torta, jöhettek!!! ;) :)))

Csillámpóni írta...

Nagyon Boldog Szülinapot Kívánok! Remélem még elfogadod így utólag is.:)

Bambi1978 írta...

Köszi Csillámpóni! :))) Még benne vagy a 8 napban simán! :)

pipacs írta...

Nagyon-nagyon boldog születésnapot! :):)

Catherine írta...

Tedd el a mérleget! Ha ennyire zavar a súly, akkor ne is foglalkozz vele!
Te is tudod, hogy az izom nehezebb. Ha szebb akarsz lenni, akkor a mérleg is többet fog mutatni. Ez így természetes.
Egy dolgot viszont megjegyeznék. Szerintem túl sokat sportolsz. Múlt héten is olvastam egy cikket erről, de már nem tudom hol. Ha nem hagysz időt a szervezetednek és az izmaidnak a pihenésre, akkor a sporttal az ellenkező hatást is elérheted, mint szeretnéd.
Egyébként cardio edzésekkel megy le a zsír, ha még van rajtad. De nem hiszem, hogy lenne. Hiszen a testzsír százalékod is nagyon alacsony.

Bambi1978 írta...

Köszi Pipacs! :)

Cath, igazad van, most én is ugyanerre a megállapodásra jutottam, hogy túl sok a mozgás. Úgyhogy hétfőtől változtatok: csak futás lesz, de az sem minden nap szerintem és figyelek a kajálásokra megint.

Azért még vannak "pudingjaim", amiket le lehetne adni szerintem, de majd meglátjuk, hogy sikerül e. :)