2011. április 27., szerda

Készülődés....

Holnap ilyenkor már nem leszünk itt... :))))

Már nagyon várom a holnap reggelt, be vagyok zsongva, hogy végre mehetünk haza, már ma is egész nap csak azt vártam, hogy elteljen a nap. :)) Érdekes, mert elvileg nincs honvágyam, de amint belövöm a dátumot a következő hazamenetelre és az egyre közeledik, én egyre jobban várom, és készülök rá. :))))

Már szinte minden össze van pakolva, megint bajban voltam, mert állítólag rossz idő várható, így pakoltam pulcsikat, nyáriasabb cuccokat is, mert én inkább bízok a jó időben, mint a rosszban. :) Benny játékai is már egy szatyorban figyelnek, a cipők is, holnap már csak az utolsó cuccokat kell elrakni, tankolok gyorsan, lepakolunk, és fél 10 körül elindulunk. Bennynek feltöltöttem az utazó dvd lejátszóját, most úgyis vannak új Sam, a tűzoltó dvd-i, azokkal el fogja majd foglalni magát 2,5 órán át, én pedig suhanok szépen hazafele. :))))

Reggel már nem megyek futni, holnap pihinap lesz, már ma sem ment olyan jól, mert meghúzódhatott a lábam valamelyik nap és elég kellemetlen volt egy-két lépésnél, így többször le kellett állnom sétálni. Úgyhogy ma 50 perc alatt 6 km-t kocogtam, de holnap hivatalos pihenőnapot tartok. (max. este szobabringázok, de az más terhelés :D )

Délután már tescozni készülök, mert péntek délután Benny szülinapját ünnepeljük családiasan, szombaton pedig áthívtam Roberta és Zita barátnőmet a gyerkőcökkel egy kis babazsúrra, reménykedve, hogy Benny nem fogja átüvölteni, mert most olyan időszaka van, hogy minden gyerek láttán üvölt, még az ismert barátnői láttán is... érti a fene, remélem, hogy csak egy átmeneti időszak, mert elég kellemetlen tud lenni, pláne nyilvános helyen. :((

A következő tíz napban sem fogok otthon unatkozni, első és legfontosabb feladatom az autó műszakiztatása, amit egy barátnőm élettársa intéz majd, aztán barátnőzés, babatalálka, legalább egyszer, de esetleg kétszer spinning, fodrász, kozmetikus, és még a csontkovács ismerősömhöz is el szeretnék menni, mert a hátam megint elég gáz. :((( Ja, és otthontartózkodásunkba még beleesik a majális is, anyák napja, Almavirág fesztivál és talán egy általános iskolai osztálytársak összeröffenése is. :) Nem szoktunk sokan lenni, a "mag", de most már lassan hagyomány, hogy olyan hatan-heten minden májusban együtt vacsorázunk. :))) Ráadásul az egyik volt osztálytársam, István is az egyik példaképem volt, mikor tavaly januárban nekivágtam az életmódváltásomnak, mert ő update-tel 70 kg-t fogyott és azóta is egy kisebb megszakítással, de tartja a súlyát. Úgyhogy van közös téma, ezért remélem tényleg, hogy a vacsora is belefér még az otthonlétünkbe. :)

Tehát unatkozni megint nem fogunk, de nem is azért megyünk haza. :))))) Gyors alvás, és mindjárt reggel is lesz, juhuuuuu!!!! :))))

1 megjegyzés:

Zsu írta...

Jó utat Nektek, a lábadnak pedig jobbulást! Jó kis sűrű programotok lesz, tényleg nem fogtok unatkozni.