2011. április 15., péntek

2. nap- Pipa! :)

Ezt is megcsináltam! :)

Sikeresen végig csináltam a modell diéta 2. napját, nagyon büszke vagyok magamra. :)))) A mai kajám: 10 darab kivi és 20 dkg fehér szőlő, elosztva kb. 5 étkezésre. Hozzá 1 liter zöld tea és legalább 3 liter víz. Megy ez, ha akarom.... ;)

Reggel lementem kocogni, gondoltam, bírok, amennyit bírok, de kell a kocogás reggel. Hát 45 perc lett, de bírtam volna még, csak nem akartam leterhelni magam ennyi kaja mellett. Utána jó meleg tusolás, reggelire 3 kivi és kezdődhetett a nap. Ma Bennynek krumplifőzit csináltam halrudacskákkal, nagy volt a kísértés, hogy belekóstoljak, de kibírtam. :) Este még nagyobb volt a kísértés, mikor a vacsorájához még szeleteltem neki a tegnap vett jóóó kis büdi házisajtból pár kockát és ő meghagyott kb. négy kockát. Jaj, szagolgattam, de aztán inkább eltettem a többihez a hűtőbe, kibírtam. :)))) Hős vagyok, vagy szadista???? Már lassan nem tudom....

Viszont bevásároltam tojásból, vasárnap reggelire tuti, hogy jó kis hagymás tojásrántottát fogok enni, kell a fehérje. :) Cathtől megkívántam a tegnapi kajáit, úgyhogy sztem én is hasonlóan fogok vasárnap eszegetni. Már várom az ízeket, de előtte még hátra van a holnapi nap. Mondjuk, az már változatosabb: 30 dkg szőlő, 30 dkg ananász és 5 db kivi. Nem is tudom, mi legyen a reggelim, a bőség zavara.... :))))))

Sajna egy bibi csúszott a tervembe, holnap lesz délután a Mellrák elleni futás... még szerencse, hogy "csak" 2,5 km, azt elvileg lefutom kb. negyed óra alatt, ezt el is felejtettem, mikor terveztem a modell diétát, mert elég hirtelen ötlet indított most be. Úgy tervezem, hogy reggel csak max. fél órás futással kezdem a napot, aztán reggeli, ebéd és bemetrozok a központba, ahol a rendezvény lesz. Lefutom, utána kapunk vizet, kávét (de a kávét kihagyom) és hazajövök. Vacsira pedig a maradék gyümi lesz. Ráadásul most az is nehezíti a diétám betartását, hogy P holnap is szabadnapos lesz, most már tuti, hogy csesztetni fog, hogy minek diétázok, de azért is kitartok holnap! Nehogy már azon az egy napon bukjak el!!!!

Tudom, hogy sikerülni fog!!!!!!

2 megjegyzés:

Tante írta...

...már már szadista;)Ne ess át a ló túloldalára légyszi...és én egyáltalán nem tartozok az "irigyek" körébe, vagyis tényleg nem ezért mondom, de ezt tudod. :)

Bambi1978 írta...

Nem kell aggódni tesó, tudom, hogy hol a határ, mint ahogy nyáron is tudtam... Ha leosztjuk a magasságot a súlyunkkal, ugye tudod, hogy neked lenne alacsonyabb a BMI-d??? Úgyhogy nem kell félteni, annál jobban szeretek enni, hogy csontkollekció legyek. :)