2011. április 4., hétfő

ùjabb futás

Àprilis 16. - Pink Ribbon Lauf

Délután sikerült startszámot hoznom a közeli Tschibo boltból, így már én is ott leszek jövö szombaton a mellrák elleni futásnál. :))) Nem nagy táv (ca. 3 km), de itt most nem is a verseny a lényeg, hanem a jó ügy. Kaptam polót, nivea termékeket, energiaszeletet, 5 euros utalványt május végéig az egyik tschibo üzletbe, aranyos kis dobozban volt mindez.

Ma reggel amúgy is megtáltosodtam, mert 6:20-kor felkeltem, fél 7-kor már futócuccban indultam le és 55 percet kocogtam. Olyan jó idö volt, hogy nem volt kedvem abbahagyni, mindig ráhúztam még újabb és újabb távot. :) Az elsö pillanat nehéz, mikor megszólal az óra, de ha az legyözöm, akkor már pikk-pakk át is lendültem a nehezén és a futás alatt egyböl felébredek. Holnap reggel is megyek, kihaszálom a jó idöt. :))

Délelött keresztbe húzta a számításaimat a mosógépünk, úgy tünik, hogy cserére lesz szükség, bár már így is csoda, hogy eddig bírta, legalább 8-9 éves... a bosszantó csak az volt, hogy a végén benne maradt a víz, így a ruhákat csavargathattam ki, de úgy nem lettek az igaziak, így most tocsogott az erkélyünk a vízban, ahogy kiakasztgattam öket.... mindegy, legalább meg van a szülinapi ajándék, romantikusan: egy mosógép!!! :)))))

Holnapra megint mondják az esöt, de remélem, hogy nem kora reggel ér oda hozzánk, mert holnapra több tornát is tervezek: reggel futás, ebéd után has, este talán step aerobik vagy még meglátom, mihez lesz kedvem, vagy lesz e kedvem egyáltalán... :)

Viszont nagyon agyalok, hogy meg kellene próbálni Bennyvel a bringázást, hogy ö bringaülésben ülne mögöttem, de félek, hogy megvesszük a nem olcsó ülést és a fiatalúr nem akar majd megülni a popóján, akkor kidobott pénz.... a héten tervezem, hogy felhívok két bringakölcsönzöt, hogy van e bringájuk, ami gyereküléssel van, ki kellene elöször így próbálni és ha bejön Bennynek, akkor vennénk magunknak egyet. Olyan jó nézni a bringázókat a szép idöben és annyi hely lenne a közelünkben, ahova lehetne tekerni, úgyhogy most ez a legközelebbi terv, feltérképezni a bringakölcsönzök kínálatát, aztán hajrá bringázás, irány ki a szabadba!!! :)



1 megjegyzés:

Marti M írta...

Jó nektek, hogy van klülön briga út. Ha itt is lenne, akkor én is bringáznék, vagy göriznék rajta.