2011. április 22., péntek

Kreativ blogger díj


Martinellitől kaptam ezt a díjat, nagyon szépen köszönöm itt is! :) 

A díj szabálya: 10 dolgot árulj el magadról, amit szeretsz csinálni és add tovább a díjat 10 bloggertársadnak, akiket szívesen látogatsz és kreatívnak tartasz.

Mivel sok blog, akiket olvasok meghívós és a legtöbb blogtársam is kapott ilyen díjat, így én nem adnám tovább, ha nem baj, de azért összeszedek tíz dolgot magamról, ha még nem tudnátok rólam:

1. Szeretem a kihívásokat (mint pl. leadni 25 kg-t :)))) )

2. Nem igazán tudok mértéket tartani (nekem két kocka csoki nem elég, kell az egész tábla egyszerre :)) )

3. Imádom a romantikus, csöpögős filmeket, könyveket (Danielle Steel-től az összes könyvem megvan!!!!)
Javíthatatlan romantikus vagyok! :)

4. Nem szeretek a bal oldalon menni, ha ketten megyünk egymás mellett,
nekem KELL a jobb oldalon menni :) (de ne kérdezzétek, hogy miért, megszokás :)))) )

5. ha nyernék a lottón, akkor világkörüli útra mennék már másnap (csak előtte jó lenne lottót is venni :)))) )

6. Internetfüggő vagyok, ha még nem derült volna ki :)))

7. Általában sosem küldöm tovább a továbbküldős e-maileket, még ha 24 boldogtalan év vár rám,
még ha éjfélkor nem hív fel az igaz szerelmem, akkor sem! :)))

8. Kedvenc kávézóm a Starbucks és ha végre eljutok, mindig caramell machiattot iszok,
még ha tele van ch-val, akkor is! :))))

9. 19 évesen lett jogosítványom, mégsem vezettem kb. 25 éves koromig.
Most viszont elképzelni sem tudom az életemet jogsi és autó nélkül :)))

10. Azt hittem, hogy milyen egyszerű lesz tíz dolgot írni magamról, de rá kell jönnöm, mégsem az....
legalább fél órája írom ezt a bejegyzést. :)))))


Tehát nem adom tovább senkinek ezt a díjat, de azt el kell mondjam ill. le kell írjam, hogy rengeteg blog vált a mindennapjaim részéve. Általában Veletek indítom a napomat és Veletek fejezem be.... nehéz lenne tíz kedvencet kivenni, és több blog meghívós, tehát csak páran olvassuk, mindenesetre azért megemlíteném nevekkel a kedvenceimet:

Szeretem Ádi baba, Bende Bogyó, Panna barátnőnk, Noémi barátnőnk,Stella barátnőnk, Marci és Flóri babák, Kristóf baba, Simi baba, Ami baba mindennapját olvasni, szeretem Gabi barátnőm szösszenetein derülni egyet-kettőt, erősíteni és támogatni a fogyis lányok (Cath, Nyusz, Pipacs, Melinda, Fülike, Kismazsi, Vivu, Any, Ókidli, Evus, Csillámpóny, Szilvi, Bamboo, Petrus, Rainee)  táborát, imádom Szila, Andi, Martinelli érdekes írásait, nosztalgiával olvasom Nono, Angyal, Zsu babavárásának történetét, Lustanyura rákattantam egy éve és ő is kedvencem lett,Fanori és Csigi kreativkodásait is figyelemmel kísérem, sosem lehet megunni, és megmondom őszintén, hogy olyan blogok is vannak, akiket be sem vallanék, hogy olvasok. :))))))

1 megjegyzés:

Szila írta...

Gratulálok a díjhoz!!!!!
További jó sok bejegyzést,puszi!