2011. április 7., csütörtök

Mikrós csokis

Nem hittem volna róla, hogy ez tényleg ilyen egyszerű és mégis milyen finom! :)

Ma már nehezen keltem fel reggel futni, de még mindig le tudom győzni a lustaságomat, így az 55 perces futás után letusoltam, megreggeliztem és összekészítettem a cuccainkat, mert délelőtt gyerekorvoshoz kellett mennünk Bennyvel. Semmi baj nincs, csak a két éves státuszvizsgálat és kapott egy oltást is, de nagyon ügyes volt, nem sírt, csak meglepődött a szúrásra. :) Büszke voltam rá nagyon!

Utána átsétáltunk a közeli plázába, ahol P-vel találkoztunk (kondizni volt) és vettünk egy mosógépet, amit holnap délelőtt hoznak is, úgyhogy végre el tudom tűntetni a nagy szennyeshegyet, ami összegyűlt a hét folyamán... :) Bevásároltunk még a tatárbifsztekhez, aztán jöttünk haza, ebédeltünk és Benny ment aludni, én pedig nagyon kívántam az édeset, de pepecselni nem volt kedvem nagyon miatta, így nekiveselkedtem a Szoó Judit egyik könyvében olvasott csokis mikrós süteménynek. Bevallom, nem sok jóra számítottam, ezért az eredmény kellően meglepett, mert nagyon finom kis piskóta lett, lekvárral isteni volt. :)
Lehet variálni dióval, mákkal, kókuszreszelékkel, mazsolával, a kész sütit megkenhetjük diétás vagy normál lekvárral, stb. :) Nagyon finom kis nasi. :)




Délután semmihez nem volt kedvem, míg Benny aludt, netezgettem, sütit ettem, de aztán fél 3-kor összekapartam magam és erőt vettem magamon a tornához, a 2009-es Réka dvd-ről a 20 perc hasat tornáztam végig, még pont belefért Benny alvásidejébe.

Utána lent voltunk, gyönyörű idő volt. Már reggel is fura volt, hogy fél 7-kor melegem van a futócuccomban, míre itthon kiderült, hogy már fél 7-kor 16 fok volt, ez délutánra 24 is lett. Szuper volt, de szokatlan is... úgyhogy délelőtt a nagy eszemmel farmerben, egy rövidujjúban és a bőrdzsekimben indultam el, de kb. a metrónál már nem volt rajtam kabát. :) Imádom a jó időt, amint picit jobban süt a nap, már zavar a zoknim, a zárt cipőm, így délután már előpecáztam a nyáriasabb cuccaimat és egy 3/4-es gatyában és az egyik fehér, lyukacsos nike cipőmben voltam lent mezítláb és rövidujjúban, jóóóó volt.

Ma megtörtént az idei első fagyizásom is, a helyi olasznál kóstoltam két új fajta fagyit, finom volt, de már elszoktam a fagyizástól is, annyira nem dobódtam fel tőle, így sokat nem fogunk oda járni. Finom, de már nem remegek úgy érte, mint régen... ez is fura, hogy mennyire át lehet állni, hogy ne hiányozzon. Ha választani kell, hogy csoki vagy fagyi, akkor a csokit választom, arról azért nehezebben mondok le. :))))

Este tatárbifsztekeztünk, finom lett nagyon, én teljes kiörlésű kenyérrel ettem, jóóó sok lila hagymával. :) Most persze iszom rá a vizet, legalább egy litert megittam már azóta, és még mindig szomjas vagyok. :)

Holnap délelőtt érkezik a mosógép, már nagyon várom, addig úgyis tortát sütök, így itthon leszek. Reggel futás (nem maradhat el!!!!! ), délután Gabi barátnőmékkel randizunk, mert P a barátjával megy szülinapozni. :)

Nincsenek megjegyzések: