2011. április 24., vasárnap

Húsvét vasárnap

Nyugisan és finomságokkal telt eddig...

Reggel már korábban keltett a vekkerem (1/4 7-kor) és ugrottam is ki az ágyból, vettem a futóscuccom és indultam lefelé, mert elterveztem, hogy ma kicsit emelem a távot, bűntudatom volt a tegnapi zaba miatt. :))))

Kb. egy fél km-el emeltem a távot, így kereken egy órát futottam, ami nagyon jól esett, még bírtam volna, de már idő volt ,mostanában Benny is kezd korábban ébredni, úgyhogy fél 8-ra már fent is voltam újra. Tusoltam, hajat mostam, és megcsináltam a reggeli tejeskávémat.

Közben P elővarázsolta a nyuszi ajándékomat, egy újabb kütyüt a pandora karkötőmre, most egy burano-s piros gömböt, amin fehér virágok vannak festve, nagyon szééééép, örültem nagyon. :) Miután Benny felkelt, ő is megtalálta a nyuszi ajándékát, a Sam, a tűzoltó dvd-ket, és az egy darab csokis pipit. :) Volt nagy örömködés.

Nemsokára jött is P apukája az unokájáért, mentek csavarogni, játszóterezni egyet és utána közösen ebédeltünk egyet náluk, én is mentem át fél 12-re. Kihasználva a nyugit itthon, még elővettem régi Réka tornáimat és végigcsináltam az Add önmagad 1-et, mindkét részt, így ma nagyon szorgalmas voltam 100 perc tornával... tudom, hogy nem kompenzálja nagyon a kajákat, de most tényleg jól esett mozogni. :)

Ebédre marharolád volt kis kagylótésztákkal, nagyon finom volt, az anyósom mindig jókat szokott főzni, szeret mindent kipróbálni, mi pedig szeretjük, ha rajtunk tesztel, mert eddig még nem csalódtunk. :))) Apósom vett a piacon nekünk finom házisonkát, holnap az lesz majd a reggeli főtt tojással és P-nek tormával, én azt nem szeretem. :)

Ebéd után jöttünk haza, Benny itthon durmolt egyet, addig én nézegettem a kedvenc blogjaimat, forumokat és annyi helyen olvastam a kalácsról, hogy megkívántam... :) de mivel utálok élesztőt felfuttatni, dagasztgatni stb..., így kenyérsütőgépes recept mellett döntöttem végül, így estére nekünk is lett isteni kalácsunk. :)))) A receptet a mindmegette oldalon találtam, én annyit módosítottam rajta, hogy fele sima, fele kilófaló lisztet raktam bele, a cukron kívül még + 2 zacsi vaniliás cukrot és egy marék mazsolát. Háááát isteni finom lett!!!! Benny már két szeletet bevágott és én is vagy hármat diétás alma-narancs házi lekvárral. :))) azt hiszem, fogok még kalácsokat sütni a kenyérsütőmben, eddig porosodott a szekrény tetején a gépünk, de most majd többet elő fogom venni, mert ez a recept tényleg marha egyszerű és lehet jól variálni is sztem. Most épp elfogyott a xilitem, de sztem simán lehet édesítővel és valami fogyis liszttel helyettesíteni a hozzávalókat.

Ilyen lett a csodakalácsom:

és egy szelet után:


Nagggggyon finom!!!! :))))

Ma este még vasalás a programom, mert felgyülemlett egy hegynyi, aztán reggel megint 60 perc futást tervezek és majd meglátom, hogy lesz e még másra is idő és lehetőség. P szabadnapos, délután megyünk át Benny keresztapukájához, remélem, hogy még szép idő lesz, nagyon mondja a lehűlést sajnos. :(
Mindenesetre én drukkolok, hogy holnap még megússzuk a rossz időt és tudunk egyet kerti partyzni. :)

További kellemes húsvétolást Mindenkinek! :) 

3 megjegyzés:

Catherine írta...

Xilitet ne tegyél a kalácsba, mert nem fog megkelni tőle! Sőt, semmibe, amibe élesztő kell.
Az élesztő futtatásáról pedig itt olvashatzs mninden okosságot: http://www.egeszsegesmegoldasok.hu/Eleszto_felfuttatasa.html
Utána már gyerekjáték lesz.

Bambi1978 írta...

Köszi Cath, megnézem majd, mert érdekelnek az élesztős dolgok, csak mindig ez miatt vaciláltam eddig...

Ha a 3/4 cukormennyiséget xilittel helyettesítem és 1/4 sima cukor, attól még megkelnek a tészták? Vagy abszolut nem ajánlott xilitet belerakni? hogy van ez amúgy?

pipacs írta...

Kevés cukortól is megkel a tészta. Gondoljunk csak a kenyérre.. :)
Nagyon guszta a kalácsod, kedvet kaptam hozzá és van is bekeverve lisztem! :)