2011. március 27., vasárnap

Utolsó éjszaka

itthon.... holnap megyünk újra vissza haza!

Hamar elröpültek az itthoni napok, holnap már megyünk is vissza és megint legalább a felét nem is tudtam megcsinálni annak, amit korábban elterveztem az itthoni egy hétre.... :((( Mindig ez van és éppen ma mondtam a tesómnak, hogy elképzelni sem tudom, hogy mi lesz majd, ha ősztől újra dolgozok, akkor hogyan fogok hazajárni Bennyvel, hogyan fogok minden barátommal találkozni, hogyan jutok el a fodrászhoz, kozmetikushoz stb.... ???? A fodrászom már megnyugtatott, hogy ha dolgozik a párja vasárnap, ő akkor is szívesen megcsinálja majd a hajamat, ezen ne parázzak, imádom! :) De inkább még nem is gondolok bele nagyon ebbe az őszi dologba, egyenlőre messze van még, addigra kitaláljuk, lesz megoldás arra is!

Annyiban jó lesz újra visszamenni, hogy itthon sokkal hamarabb kutyulódok el kajálás terén, mint kint, és holnaptól indul már a szigorítás, vége a jó világnak!!!! Csakis eső esetén nem megyek futni, amúgy minden reggel tervben van a minimum fél óra futás, ebéd utáni szieszta és az esti alvás után pedig tornák, mikor mennyi időm és milyen kedvem lesz!!! Rohamosan közeledik a nyár, a rövidgatyás, szoknyás idő, most kell rákapcsolni!

Ma voltam megint Decathlonban, vettem egy lépésszámlálót én is, így könnyebben be tudom majd tájolni, hogy melyik táv hány km volt, hogy ha új útvonalat találok ki a futásnál. Holnap, ha fel bírok kelni reggel és eljutok futni, akkor már kipróbálom, kiváncsi vagyok. :) Csináltattam decathlon kártyát is, szuper akciókat lehet kifogni, most pl. kártyásoknak a futónadrág + egy futópoló együtt 3900 ft, 1000 ft-ot lehet megspórolni vele!!!! Pontokat is lehet gyűjteni és utánuk vásárlási utalványt adnak, szóval szimpatikus ez a kártya.

Este végül nem mentünk trécselni, eléggé fáradt voltam, talán az időjárás is rányomott a hangulatomra, meg is jött, szóval nem voltam bandázós kedvemben, ásítoztam egész délután. :((( Este hosszú vacilálás után azért rávettem magam a 2009-es Réka húsz perces has tornájára, amit utána nem bántam meg, sőőőőt!!! Még a torna előtt terveztem, hogy felbontom az egyik dugicsokimat, de a torna alatt már biztos voltam benne, hogy nem rontom el a munkámat, és a csoki maradt a helyén, én pedig büszkén megyek mindjárt aludni. :)))))

Holnap 2,5 óra vezetés (legalábbis, ha minden jól megy...), P vár majd minket ebéddel. Állítólag nagyon hideg van, P szerint "télikabátos idő", márpedig az tényleg hideg lehet, ha ő ilyet mond... Remélem, hogy ott sem tart sokáig a lehűlés, kedden már Gabi barátnőmékkel tervezzük a délutáni programot. A héten már csütörtökön is dolgozok és hétvégén is, elvileg még áprilisban megyek hatszor, aztán tényleg vége... kiváncsi leszek. :) egyik szemem sír, a másik nevet, jó is és néha nem is dolgozni. De heti egyszer nekem kikapcsolódásnak számít, emberek között vagyok, dolgoztatom az agyamat. :)

De először érjünk rendben vissza holnap és utána kezdődhet a munka, a futás és a többi.... :))))

Nincsenek megjegyzések: