2012. február 15., szerda

Enyhül...

az idöjárás felénk, de ma azért még nem volt teljesen élvezhetö, ugyanis nagyon erös széllel társult. :(

Nehogy már olyan jó legyen, amennyit nyavajogtunk, hogy legyen már jobb idö, most megkaptuk, de akkora széllökések voltak ma (és még most sem csitult), hogy csak lestem. :( A parkolókban figyelni kell, hogy ne motor közelébe álljak, mert nem sok motor marad "talpon" sajnos...

Szegény P morgott is, hogy már megint most van ilyen béna idö, mikor ö vigyáz délután Bennyre, nehogy tudjanak valami értelmesebb programot is csinálni a szabadban.... De azért feltalálták magukat, ahogy hallottam. :)

Reggel már 7-kor kukorékolt a kiskakasunk, így nyugodtan tudtunk reggelizni, készülödni, én már vittem az oviba a kezeléses cuccomat és az edzös cuccomat is, mert ahogy elköszöntem Bennytöl, onnan irány a Hofer, vettem almát, tejet, aztán 9-töl gyógytorna volt, majd kezelés. Ma érdekes volt a gyógytorna, inkább a légzésre koncentráltunk, háton fekve, oldalt fekve, hasat és hátizmokat dolgoztatva. Èrdekes érzés volt, olyan izmok jelentkeztek be, amikröl nem is tudtam. :)))) Nagyon jó fej volt ez a gyógytornász csaj, remélem, hogy még kerülök hozzá a további 8 kezelés alatt, mert úgy érzem, hogy ö aztán igazán ért a szakmájához, jó tanácsokkal látott el. Ö is azt mondta, hogy nem reménytelen az, hogy újra jól tudjak futni, de kellenek a kezelések mindenképp. Közben megbeszéltem a recepción is, hogy abból a fizetös tréningböl is tudok egy próbát tenni, így pénteken majd kérek rá idöpontot. Hátha tényleg olyan feladatsort össze tudna állitani az a srác, amit a kondibérletemmel is tudnék csinálni a teremben utána egyedül.

Gyógytorna után megint kaptam még ultrahangos és áramos kezelést, talán ez volt az utolsó elötti, még egy lesz, aztán annak vége, maradnak a gyógytornák.

Miután ott kész voltam, összeszedtem P-t, elmentünk konditerembe, bár fura volt késöbb menni, mert általában mi már 9 után ott szoktunk lenni. Azért így is feltaláltuk magunkat, én nem akartam ma futni, mert kezelések napján igyekszek csak óvatosan tornázni (kivétel, mikor agyatlanul ugrálóköteleztem :D), így ma az eliptikus trénert választottam. Belöttem a zenéimet, 6-os erösséget beállitottam, mert azzal tudtam a pulzusomat a zsírégetö tartományban tartani és hajrá! :) Végül 50 percet hajtottam, és majdnem annyi kalóriát elégettem, mint tegnap a 45 perc futással. Èrdekes...

Mivel már dél volt, így inkább beültünk P-vel egy magyar tulajdonosú olasz étterembe menüzni, finom magyaros bableves volt csészében, másodiknak pedig grillezett halszeleteket választottunk csöben sült krumplival és paradicsommal. Finom volt nagyon. 

Onnan haza, P aludt kicsit, én elpakolásztam, átöltöztem, még beugrottam drogériába, aztán mentem 2-re az oviba. Persze Benny ma sem aludt semmit állitólag, a végén még leszokik az ebéd utáni alvásról... 

Még otthon tudtunk kicsit játszani, aztán jöttem is dolgozni. :) Ma is nyugi van, legalább volt idöm kicsit a tiroli szálláslehetöségeket is megkukkolni, mert még vacilálunk, hogy hova menjünk juniusban, az egy hét szabink alatt. Engem Alpbach nagyon hiv vissza, imádtam ott élni és dolgozni, csak sajnos annak idején bonyolult volt munkát találni, így nem maradtam sokáig. De a szivem a mai napig visszahúz, ráadásul élnek ott még barátaim, akik már évek óta csalnak minket legalább pár napra... talán most majd sikerül. :) 

Holnap és holnapután szabadnapos leszek, majd hétvégén dolgozok délelött, így holnap reggel ovi után irány a konditerem, szeretnék futni + majd még meglátom, hogy mihez lesz kedvem. :) Utána a györi barátnömmel ebédelünk egy óriás amerikai burgert, ez már érik egy ideje, most lesz itt az alkalom. :)))) Csütörtökön akciós, nem lehet kihagyni. :D :D Majd este már nem eszek semmit, úgysem szoktam éhes lenni utána. :)

A hét amúgy is elég lazára sikerült eddig, sokat gondolkozok ezen az egész fogyi dolgon... azt vettem észre, hogy ha eldöntöm, hogy most odafigyelek és fogyizok, akkor tuti, hogy nem veszem komolyan és olyan dolgokat is eszek, amiket amúgy nem ennék.... át kellene állitanom az agyam arra, hogy elfogadjam magam, ne görcsöljek már annyit a kilókon, kalóriákon, szénhidrát tartalmakon... mert ha ez megy, akkor nem is kívánom ezeket a "tiltott " dolgokat... Fura az ember agya.... ha nem eheted, akkor tuti, hogy ENNÈD, KÌVÀNOD.... de ha nem érdekel, akkor nem is kívánod. Ezen még dolgoznom kell.... :) Talán majd a mozgás vissza vezetése a napjaimba elég lesz ahhoz, hogy ne azon kattogjak nap, mint nap, hogy mit ehetek és mit nem.... régen is ment, inkább arra koncentráltam, hogy reggel felkeljek és irány le futni. Majd most is ez lesz. :) Már várom nagyon... addig marad a konditerem. Azt is nagyon szeretem, jó kiengedni a gözt bömbölö zenével sportolva. :))))

Nincsenek megjegyzések: