2012. február 12., vasárnap

Kiruccantam...

egyedül... Sopronig. :))))

Hú, nagyon jó volt! :)

Igaz, izgalmasan kezdődött a nap, kicsit fáradtan ébredtem, mert Benny tegnap meghallotta, ahogy P anyukájával beszéltünk telefonon és megbeszéltük, hogy reggel majd jön P apukája Bennyért, bemennek kicsit a városba sétálni, utána náluk ebédelnek, ott alszik és majd délután visszahozzák. Persze a kétnyelvű kisfiacskám mindent értett, így egyből Opaaa után kezdett nyafogni, de elmagyaráztam neki, hogy majd másnap reggel találkoznak, addig még alszunk egy nagyot.

Este letettem aludni 8 után, fél 12 körül még benéztem hozzá, hogy lejjebb vegyem a fűtést, de észrevettem, hogy nyitva van a szeme. :) Ő egyből felpattant ülésbe, hogy "Benny nem alszik, Opa jön." :D Na, hirtelen nem tudtam, hogy sírjak e a vagy nevessek éjjel fél 12-kor. :D nem igazán akarta megérteni, hogy még nincs reggel, kellett vele kicsit harcolni, mire újra visszafeküdt és talán elaludt. :) Fél 1 után ért haza P, arra riadtam, hogy a bébifonban hallom, hogy "anyaaa, anyaaaa, anyaaaaa", aztán pedig , hogy "opaaaa, opaaaa, opaaaa". Akkor láttam, hogy fél 1 múlt... Benny megint fent volt. :) Szegény P alig mert mocorogni, letusolt, a konyhaablakban csendben elszivott egy cigit, még a tévét sem merte bekapcsolni, nehogy Benny hallja a mocorgását. Mert előtte még bementem hozzá és megint elmagyaráztam, hogy MÉG NINCS REGGEL, aludjunk még. :) Ezután azért aludtunk reggelig, persze 8-kor még simán durmolt, mikor benéztem hozzá. :)))

 Úgyhogy Opa már fél 9-kor itt volt, kávéztunk egyet, aztán ők kettesben elindultak kacsákat etetni a Stadtparkba, én pedig negyed 10 körül el tudtam indulni Sopronba. Szerencsére nagyon jó idő volt, hideg, de napos. :) Útközben tankoltam, aztán 10 után nem sokkal oda is értem.

Először a Plázába mentem, egyből bevetettem magam az óriás Alexandra könyvesboltba, mert a listámra felirtam egy gyermekfejlesztő könyvet, amit mindenképp meg akartam venni és szerencsére meg is kaptam. Közben rábukkantam az új Danielle Steel könyvre, így azt is megvettem. :) Utána mentem egy kört a plázában, megállapítottam, hogy iszonyat giccses , bóvli dolgokat árulnak még a márka üzletek is. :((( És ami durva, hogy tele volt ugye osztrákokkal, szinte mindenki németül beszélt. Legalább négy szépségszalont láttam, kedvem lett volna beülni valamelyikbe, majd legközelebb olyan napot tervezek, hogy ezekre is lesz időm. :)

Ami zavaró volt, hogy a felső részen lehetett cigizni és iszonyat füstös, büdös volt. :( Úgyhogy ott nem is maradtam sokáig. :( Benéztem a CBA-ba, de sajnos Sopronban nem tartanak dia wellnesses termékeket, így nem vettem semmit. Pláza után a tescohoz mentem, vele szemben van Müller, KIK, Vögele, azokat megnézegettem, aztán a Tesco mellett egy Deichmannt is és egy ismeretlen nevű ruhás üzletet is, amit én inkább kínai üzletnek titulálnék. :) Nyusz, kicsit eszembe jutottál, mert annyi csilli-villi ruhát még nem igen láttam egy rakáson, mint itt. :D :D :D Végül vettem két felsőt darabonként 795 forintért, nem nagy eresztések, de pulcsi alá vagy dolgozni jók lesznek. :D :D

Aztán mentem tescozni. :) Előtte még a butiksoron bent vettem a bioboltban xilitet, zabkorpát, burgonyapelyhet, P-nek cigit, megebédeltem a kinaiban, és szép nyugisan minden egyes sort jóóól megnézegetve bevásároltam a tescoban. :) Ilyen is már régen volt, hogy ennyire volt időm mindent átböngészni. :) Néha jó gyerek nélkül eljutni vásárolni. :D

Amin mérgelődtem egy kicsit, hogy az egyik legfontosabb, amit venni akartam és amiért elindultam Sopronba, az a jogobella light almás-fahéjas joghurt volt. :) Naná, hogy nem volt a tescoban!!!!! Úgyhogy mehettem át az intersparba is ,ami a város másik felén van. De mindegy, belefért az időmbe. :) Ráértem... :)

Pereckiszúrót is kerestem mindenhol, mert megkívántam Zitusnál a sajtos pereceket, de nem találtam, pedig átböngésztem még a cimkéket is, hátha csak időszakos készlethiány van belőlük. :D :D nem találtam.... úgyhogy még nem lesz perecsütés egy darabig. :)

Viszont vettem egy csomó hazait, amik már hiányoztak. :)))) Intersparban megvettem az összes almás-fahéjas jogobellát (csak nyolc volt sajnos :D ) + beleszaladtam az update kalácsba és az új kenyérbe + mogyorókrémet is találtam, így mivel nem ért ki a dia wellness szállítmányom, gondoltam, a célnak talán ez is megfelel.... nagy kiváncsisággal bontottam ki a mogyorókrémet itthon, de csalódtam.. illetve mondjuk inkább azt, hogy nem csalódtam. Megint nem... a dia wellnesses mogyorókrém ezerszer jobb, mint az update!!!! Először is tök kemény az update, és összeragad a szám is tőle... a másik sokkal lágyabb, kellemesebb ízű. A kalácsot még nem kóstoltam, de a kenyeret igen. Hát attól sem ájultam el. Kinézetre amúgy nem sok különbség van a kalács és a kenyér között, majd holnap megmondom, hogy ízre mennyi. :D Jó ideje nem vettem már u-s dolgokat, de a mai nap megint meggyőzött arról, hogy ezután se tegyem sűrűn! :))) Inkább megvárom, hogy kiérjen a dw. szállítmányom, abban sosem csalódok. :)

Intersparozás után aztán elindultam újra Bécs felé, bár kedvem lett volna még egy szolihoz, vagy kozmetikushoz, de kb. 3 órát mondtam az anyósoméknak, hogy akörül érek vissza, így nem akartam kavarni már. :) Majd legközelebb.... Újságokkal, könyvekkel, hazai finomságokkal megpakolva értem haza, jó volt kicsit kiruccanni. :)

Remélem, hogy a következő soproni utamkor már jobb idő lesz, lehessen sétálni kicsit a belvárosban is, beülni egy kávéra, teraszon ebédelni. :) Kb. negyven perc és fel tudok töltődni a hazai megszokott kis dolgaimmal. :) Azt hiszem, hogy ezt havonta meg fogom ismételni, akár hétköznapok egyikén is simán megjárom, míg Benny ovizik. :)

2 megjegyzés:

Ágibági írta...

Jó kis napod volt! :) Jó étvágyat a Jogobella joghurthoz!!! Én is imádom. :)

Bogesz írta...

Örülök hogy fel tudtál "tankolni" és töltődni kicsit! :)