2012. február 1., szerda

Nagy harc volt,....

....de győzött az akaraterőm. :))))

Hú, ma még fáradtabb vagyok, megint nem sikerült sokat aludnom az éjszaka, hamar fél 6 lett. :(  Hajnalban már -11 fok volt, egyre "kellemesebb" a reggeli indulás sajnos. Tudom, hogy február van és teljesen normális, hogy hideg van, de én annyira, de annyira nem tudom megszokni, hogy az nem igaz. Már a nyári szabira nézegetem a házakat, tervezzük a júniusi nyaralásunkat is, gondolatban már napsütésben üldögélek. :)))) Legalább így egy fokkal jobban bírom ezt a kutya hideget. :) Jaj, most nézem a hiradóban, hogy "két jóbarát ma megmártózott a jeges Balatonban"...... atyaég!!!!!

Ma fél 1-ig dolgoztam, utána beugrottam még boltba, a fiúknak kenyeret, zsemlét hoztam, magamnak sajtokat, paradicsomot stb... + még a drogériában is jártam, aztán jöttem haza. A fiúk durmoltak, így nyugodtan megebédeltem, az utolsó szeleteket ettem a vagdalt husiból és pároltam karfiolt, brokkolit, összekutyultam kb. két evőkanál tejföllel és megszórtam kis reszelt sajttal. Finom volt nagyon.

Ebéd után olyan álmosság, fáradtság jött rám, hogy szívem szerint én is lefeküdtem volna, de Benny 2 után már ébren volt és kezdődött a délutánja. Túlságosan sikerült kialudnia magát, mert hihetetlenül fel volt pörögve, én pedig alig láttam az álmosságtól. :( El is döntöttem, hogy ma nem lesz torna, megyek aludni, amint leraktam Bennyt...

Nos, azóta elég hosszú vívódás után, de mégis lenyomtam 40 perc csípő, külső comb gyakorlatot az edzéskártyák alapján, tehát győzött a torna a lustaságom, fáradtságom ellen. :) Most büszke vagyok magamra, mert kemény menet volt. :) De jól esett, kicsit felébredtem. :D Így még kb. egy órát tudok netezni, aztán alvás. :)

A mai kajám végül kb. 100 ch lett, bár kis csoki dobta meg. De odafigyeltem, mert reggel 6-kor ettem csokit, utána már nem. :) és akkor is csak 8 kockát... régen nem bírtam egy tábla felfalásáig megállni. :)))
Ebből jött össze a napi 100 ch:

Reggeli: 4 abonett, 2 szelet párizsi, 2 szelet sovány sonka, 3 szelet gouda sajt, 7 vékony karika uborka
Tízórai: 1 mini alma, 1 fél mandarin, kb. 2 karika narancs, 1 negyed banán (megmaradtak a büféről)
Ebéd: négy vékony szelet vagdalt husi, 170 gr. vegyes zöldség párolva (brokkoli, karfiol), összekutyulva tejföllel és sajttal
Uzsonna: nem volt, mert később ebédeltem.
Vacsora: wasa abonett féleség, 4 szelet wiener felvágott, 3 szelet sonka, 3 szelet sajt, 35 gr. kaliforniai paprika, pici cukormentes ketchup.

Nasi: reggel 6-kor 8 kocka smartiesos milka. :) azért ilyen korán, mert már meg akartam kóstolni, de nem délután és nem este. :) Így reggel megkóstoltam (finom!!!!!!) és elcsomagoltam. :))))
Igen, ÉN elcsomagoltam, aki eddig nem bírta abbahagyni a tábla csokit, ha egyszer elkezdte... :D Haladok, mi? :D

Inni egy liter roiboos teát, egy liter vizet és fél liter stevita mandarinos italt ittam ma.

Holnap és pénteken délutános leszek, de délelőtt sem unatkozok, mert mindkét nap fél 10-kor kezelésre megyek, holnap még utána nődokihoz is, 2-kor pedig Bennyért az oviba.

Hétvégén leszek szabad és P is szombaton itthon lesz, egyenlőre még nem tudjuk, hogy mi legyen a program, mert -15 fokot is mondanak mindkét napra... remek lesz. :/

Na, mára ennyi a blogolásból,a Barátok közt is véget ért, lassan fürdés és alvás. :))) Jó éjt Mindenkinek! :)

4 megjegyzés:

Lilly írta...

Üdv!
Csak tájékoztatni szerettelek volna, hogy mivel szeretem olvasni a blogod, kiposztoltam egy bejegyzésben az URL címét.
Remélem nem gond. :)
Lilly

Ágibági írta...

Nagy akaraterő kell a csoki abbahagyásához. Ügyes vagy! Nekem ez nem megy. Ha kibontom, addig eszem, amíg van, így inkább nagy ívben elkerülöm a csokit.

ókidli írta...

Ügyes vagy, gratula a kitartásodhoz. Én most gondolni sem merek a csokira, de már hétvégére tervezgetem a paleo gofrit és azzal fogom kényeztetni szegény magamat:)))
Nincs a környéken hó, hogy szánkózzatok szombaton? Egyébként én is utálom a telet, úgy volt, hogy febr.15-én elutazunk Tenerifére a jó időbe, de sajna akkor kezdek új munkát, így az nem fog menni, sajnos pedig már nagyon vártam egy kis jó időt....
Kitartás jövő hétre még hidegebbet mondanak... :)))

ChiliGirl írta...

Ügyes voltál a csokival... nekem nem annyira az abbahagyás okoz gondot, hanem az, ha tudom, hogy ott van! Ezért nem is nagyon vásárolok semmi ilyesmit de sajnos valaki mindig hoz....

Szegény Ókildi... pedig Tenerifén olyan gyönyörű!! Remélem sikerül később még eljutnod oda! Mi is vissza akarunk még majd menni, az egész család visszavágyik...