2012. február 3., péntek

Péntek!

Végre szabad hétvége következik!!!! :)

Ma még délutános vagyok, de aztán három nap pihi következik, már várom nagyon. :) Bár ebben a zimában nem tudom még, hogy mit fogunk programozni, mert napról napra hűl lejjebb a levegő, mikor már azt hiszem, hogy ennél hidegebb nem lehet, akkor másnap bebizonyosodik, hogy de igen, lehet.... :((( Kicsit be is tojtam, mert jövő péntekre Magyarországon -25 fokot jósolnak éjszakára, mi pedig mennénk haza ott pont, így most vacilálok, hogy mi legyen. :(((( Nagyon szeretnék már menni, barátnőzni, csavarogni, fodrászhoz, kozmetikushoz menni, feltölteni a magyar élelmiszerekből a készletet stb.... de ez a hideg viszont elkeserít, mert mégis csak egy 2,5 éves törpikével is utaznék, még magam miatt nem is aggódnék annyira, de útközben bármi történhet, stb... na, nem is gondolok bele. :( Reménykedek, hogy valami csoda történik!!! :)))

Ma kicsit kapkodva indult a napunk, de aztán utolértük magunkat. :) Fél 10-re megint mentem kezelésre, utána inkább hazajöttem, mert gondolkodtam az uszodán, de aztán mégsem volt kedvem ebben a hidegben elmenni. Itthon ugróköteleztem inkább fél órát, jól megizzadtam. Váltakozva csináltam, hol simán ugráltam, hol jobb lábon, hol bal lábon, utána sarok emeléssel, aztán térdemeléssel ugráltam. Legközelebb felrakom a pulzusmérő órámat, mert szerintem majdnem felér egy ilyen keményebb ugrálós fél óra a fél óra kocogással is. Persze az élmény azért másabb, de a végeredmény nem sokkal különbözik. :)

Ebédre mustáros csirkekockákat piritottunk, nekem sajtos-tejfölös brokkolival + karfiollal, P-nek krumplival volt. :) Én még 3 szeletke mallorcai sütit is ettem, jól laktam. :)))

Mai kaja adagom:

 
Reggeli: 77 gr. magos, barna kenyér, 1 adag tonhalas-túrókrém (P csinálta, nagyon finom!!), 1 tejeskávé
Tízórai: 30 gr. alnatura csokis tönkölygolyók (most már elfogyhatna igazán!!!!)
Ebéd: 170 gr. csirkemell felkockázva, fél fokhagyma rányomva, kb. egy tk. mustárral átforgatva, só + bors és ezt pirítottuk,
hozzá vegyes zöldségek (brokkoli, karfiol) párolva, rá egy evőkanál tejföl és két kis marék reszelt sajt.
Ebéd utáni desszert: 3 szeletke mallorcás mandulás süti
Uzsonna 1: 3 szelet süti
Uzsonna 2: 2 kisebb alma, 1 közepes narancs
Vacsora: végül már nem voltam éhes.

Inni egy liter roiboos teát és 2,5 liter vizet sikerült ma.

Holnapra még kitaláljuk a programot, de most feldobtam, hogy mivel Benny imád vonatozni, így üljünk fel az egyik vonatra és menjünk el tök mindegy hova, ott sétálunk kicsit és vonatozunk megint majd hazafele. :) Vagy B tervnek még a repülöteret találtam ki, kimennénk kocsival, megnéznénk a repcsiket, mozgólépcsöznénk, fent az éttermben kávéznánk egyet, Benny sütizne, onnan nagyon jól be lehet látni a repülöket, aztán hazajönnénk autóval. :) Ebben a hidegben elég nehéz szombaton jó programot találni, de szerintem az ilyemit élvezné. :))))

Nincsenek megjegyzések: