2012. február 5., vasárnap

Örök kedvenc

Egyszerűen megunhatatlan ez a film.... megint jó volt! :))))


Csak egy kicsit éhes lettem.... :)))))

"A kutatás törvénye nagyjából a következőt jelenti: ha elég bátor vagy ahhoz, hogy hátrahagyj mindent, ami biztonságot nyújtott, és lehet az bármi: az otthonod vagy a kedvenc éttermed; és elindulsz, hogy megtaláld önmagad. Legyen az egy belső utazás, vagy igazi út. Tekints mindenre az út során úgy, mint a kirakós egy darabjára és fogadj úgy mindekit, mintha a tanárod volna. Ha készen állsz arra, hogy egyszer és mindenkorra elfogadj néhány kellemetlennek tűnő igazságot magaddal kapcsolatban, akkor biztosan megleled, amit keresel."


"-Ez egy margarita pizza Nápolyban. Kutya kötelességed megenni!
-Megenném,de felszedtem legalább öt kilót. Tudod, van ez a kis izé a hasam körül. Hogy hívják? Hogy nevezitek?
-Úszógumi. ... Nekem is van! :)
-Már a látványától is ki kell gombolnom a nadrágomat.
-Kérdeznék valamit: az elmúlt évek során, amikor levetkőztél egy férfi előtt...
-Nem sokszor történt...
-Jól van! De mondta valaki, hogy menj el? Volt olyan valaki, aki lelépett?
-Nem...
-Mert tesznek rá! Semmi sem érdekli őket, ha együtt lehetnek egy pucér csajjal! :))
Elegem van már a koplalásból, abból, hogy minden reggel számba vegyem, hogy pontosan mit ettem előző nap! Elegem van a kalóriák számolgatásából és a folytonos önostorozásból! Nem érdekel, ha meghízom! Leszámoltam a bűntudattal!
Elmondom, hogy mit teszünk: megesszük a pizzát, aztán elmegyünk, megnézni a meccset és holnap.... csavargunk egyet a városban.... majd veszünk magunknak egy NAGYOBB FARMERT!" :)))))))

Jó éjszakát! :))