2012. február 17., péntek

Mai gyógytorna

kemény volt, pedig "csak" légzést gyakoroltunk főleg....

Ma 9:40-re volt időpontom, először gyógytornára, aztán kezelésre. Mivel megint "csodás" időre ébredtünk, eldobtam Bennyt az oviba, beugrottam a boltba, hazajöttem, és úgy mentem vissza a kezelésre.

Ma egy sráchoz voltam beosztva, őt már láttam a kezeléseken is, de még sokat nem beszéltem vele. Megkérdezte németül, hogy mi a problémám, próbáltam elmagyarázni, de németül elég nehezen ment, mivel még magyarul sem értem pontosan... mondtam neki a végén, mikor már belezavarodtam, hogy nem igazán tudom elmondani. :) Erre mondja, hogy akkor mondjam úgy, ahogy tudom... olyan nyelven. De, mondom neki, hogy az magyarul van. :))) Mondja, hogy akkor mondjam magyarul. Tiszta béna voltam, hebegtem-habogtam ott magyar-német keverék nyelven, mire megszólalt magyarul a srác. Ááááááááá, nem volt ciki. :))) Na, de onnantól már tök jó volt, mert mindent magyarul mondott el, és így teljesen más szemmel látom az egész problémámat és kicsit jobban meg is ijedtem, mint eddig... 

Mutatott egy könyvet, amiben csigolya elcsúszások vannak és mutatta, hogy mivé alakulhat át, ha nem figyel rá az ember... nem volt valami bizalomgerjesztő. Azért megnyugtatott, hogy most még nincs gáz és pont ezért járok a kezelésekre, tornákra, hogy megerősítsük. Megint a légzésre koncentráltunk a húsz percben főleg, ő közben megállapította, hogy a rekeszizmom és medence izmaim szinte nullák, pedig pl. egy futáshoz arra is nagyon szükség van, hogy a terhelést csökkentség a gerincen. Feküdnöm kellett háton, nagy levegőt beszívni, aztán szájon ki, közben erőteljesen behúzni a hasam, de valahogy befelé szorítva. Nehéz ezt így leírni, mert tényleg nem egyszerű, ráadásul egy-egy levegő kifújásnál még be is nyúlt a rekeszizmaimhoz, préselni a levegőt... kemény volt, de hatásos. Aztán még volt egy olyan feladat, mikor már nyögtem, pedig leírva az is semmiségnek tűnik. :))) Fel kellett kapaszkodnom félig hason a kezelőágyra, oldalt kellett kapaszkodnom és tartanom magam, a térdemet derékszögben hajlítva hátra felé. Nagy levegő be, aztán kifújásnál a lábamat fel kellett emelnem úgy, hogy a popómat is összeszoritom, plussz a levegőre is koncentrálok, hogy közben húzom befelé a hasam a medencém felé... hát köszi. Nyögtem össze-vissza. :)))) És rájöttem közben, hogy tornázhatok én Péntek Encire, Rékára, még így is vannak olyan izmok, amik "alszanak"..... fura. 

Hosszú lesz ez a 7 gyógytorna még, már most látom, de remélem, hogy a végére tényleg rendbe jövök. A srác szerint a gyors gyaloglás mehet, a futást is próbálgathatom, de itthon, esténként mindenképp gyakoroljam ezt a levegővételt is. Jó lenne legközelebb is hozzá kerülni, mert sokkal lazább így az anyanyelvemen megérteni, hogy pontosan mi is a problémám, és tényleg hatásos feladatokat mutatott, mégha néha brutális is volt. :) 

Ma már végül nem mentem konditerembe, kapkodás lett volna. Hétvégén Leslie-t tervezek és talán Béres  Alexandrát, majd meglátjuk, hogy milyen napjaim lesznek a hotelben. :) Majd hétfőn megyünk megint terembe tornázni.

Úgyhogy ma kellően elfáradtam, pedig "csak" gyógytorna volt. Délután átsétáltunk Bennyvel a fodrászhoz, már nagyon megnőtt a haja, kicsit rendbe szedte egy fodrász csaj a fejét. :) Most nagyon cuki kisfiús feje van. :) Nekem sem ártana, de én itt sajnálom rá annyi pénzt kiadni... így is Benny "feje" annyiba került, amennyit én otthon fizetek az enyémre, festéssel, vágással, szárítással... Ilyen dolgokban itt elég "fogtechnikus" vagyok. :D

Lassan megyek is aludni, mert reggel fél 6 után kelek, mindjárt reggel. Kellemes hétvégét kívánok Nektek, remélem, hogy az idő arrafelé is enyhébb lesz, itt legalábbis ezt ígérik... hát meglátjuk! :))))  

Nincsenek megjegyzések: