2011. június 12., vasárnap

15 év...

ennyi telt el a érettségink óta...

Nagyon durva. Mintha tegnap lett volna, mégis 15 év eltelt azóta. Tegnap összejött az osztály egy este erejéig és nagyon jól sikerült a bandázás. :)

Ez az osztály szorgalmas volt, mert mindig megtartották a hivatalos találkozókat, így volt 5. és 10. találkozó is, de én akkor éppen jártam a világot, vagy már dolgoztam Bécsben, úgyhogy nem tudtam ott lenni. Ezért is készültem nagyon a mostanira, mert tényleg több emberrel nem találkoztam az érettségink óta. Egy-két emberről tudtam a netről és többel pedig azért valamennyire tartottuk a kapcsolatot, hála a facebook-nak, iwiw-nek, vagy ha néha itthon voltunk, akkor összefutottunk, de ennyi. Úgyhogy nagyon vártam az estét és szuper volt!

Sajna nem igen volt hangom, így rekedten indultam neki az estének, amiből aztán a sok duma miatt az lett, hogy most szinte beszélni sem tudok, de nem baj, majd visszajön a hangom! :)

Egy estére újra visszamentünk az időben, ugyanúgy csiviteltünk, mint régen a suliban, mindenki megtalálta a kis padtársát, társait, szuper volt! A kaja felejthető volt, grill tálat rendeltünk, de a csirkén kívül elég cipőtalp volt a többi hús, a köret is ízetlen volt, de végülis nem enni mentünk. :)

Már sokunknak van egy, kettő, akár három gyerkőce is, így volt babás téma is, de voltak más témák is, sok nevetés, poénkodás. Az osztályfőnökünk is ott volt, elhozta a 15 évvel ezelőtti osztálynévsort, egy papírt, amin aláírtuk, mikor átvettük a bizonyítványunkat. :)))) (most is majdnem úgy írok alá!!!!! :D )

Ami nagyon meglepett és jól esett, hogy többen is olvasták az update-es sikersztorimat, megdícsértek, és mondták, hogy hihetetlen, hogy az "előtte" képen én voltam. :) A volt padtársam lepett meg a legjobban, elárulta, hogy elolvasta az elejétől a végéig a blogomat és ő is belevágott a változtatásba és már a -15 kilónál tart!!!!! :) Annyira örülök neki, hogy valamit tényleg ér az, hogy leírogatom a napjaimat, mert néha el szoktam azon gondolkodni, hogy vajon mi az érdekes abban, hogy egy-egy blogon leírjuk a napjainkat, a sportjainkat, a kajáinkat. Hát most már tudom, hogy így is tudunk motiválni másokat és ennek tényleg őszintén örülök. (úgyhogy hajráááá Editke tovább!!!!! :) )

Érdekes ez a blogvilág, rengeteg értékes embert ismertem meg azáltal, hogy blogolok, sokat tanulok tőlük, praktikákat osztunk meg és azt hiszem, virtuális barátok is lettünk!

Ma még pihenés van porondon, délután Solt környékére megyünk valami tanyára állatokat nézni, simizni, aztán este pakolás és holnap délelőtt irány vissza Bécs. Ez most elég rövidke itthonlét, de a semminél több, majd júliusban picit többet leszünk itthon. Azért a szobabringát kihasználom anyáéknál, tegnapelőtt és tegnap is tekertem és majd ma is fogok szerintem. Jövő héten pedig újra kezdem a futást, de csak ésszel és fokozatosan. Gondolkozok egy cipőcserén, lehet hogy az is közrejátszik abban, hogy így meghúztam a lábam, majd beadagolom P-nek, hogy spóroljuk ki a budget-ből. :)))))

2 megjegyzés:

Marcsi írta...

Nagyon sajnalom, hogy nem tudtam menni :(
Majd a 20 evesre :)

Bambi1978 írta...

a névsorolvasásnál azért rólad és a többi hiányzóról is ejtettünk pár szót, hogy merre vagytok. :) A 20 évesen már Neked is ott lesz a helyed, én is most voltam ám először. :))))))

tényleg jó kis este volt, sajnáltam, hogy már jönnöm kellett haza :(