2011. június 19., vasárnap

Túrós cseresznyés kuglóf

Sikerült!!!!!!!!!!!!!!!! és isteni finom lett!!!!!!! :)

És P-t is sikerült becsapni + Benny keresztapukáját, mert azt mondtam nekik, hogy ez "egészségtelen süti", azaz cukorral és fehérliszttel készült és benyomtak több szelettel és nagyon dícsérték. :)))) Ha tudnák, hogy édesítővel és master mix-el készült... ;) :)))))

Alul belinkeltem Szemirámisz blogját, tőle láttam ezt a receptet, én annyiban módosítottam, hogy a cukor helyett édesítőt (xilit és süssina és pici rendes cukor), a liszt helyett pedig fele fehérliszt és fele master mix-et tettem bele. Mazsola helyett cseresznyét kevertem a tésztába és vaniliás cukor helyett pici vanilia aromát csepegtettem hozzá. Nekem így sokkal jobban ízlik a kuglóf, mint simán, márványosan. A túró nagyon feldobja.



De a héten már nem tervezek sütést, a hétvégén belehúztam a kalóriákban, most jöhet újra a figyelés és a mozgás. Nem álltam mérlegre, de érzem, hogy most sok volt kicsit, ezért behúzom a féket holnaptól.

Futással tervezem indítani a napot,este pedig vmi torna, még kitalálom. Ma is lejutottam végül futni, de megállapítottam, hogy reggel, éhgyomorra nekem jobban megy, mert most azért éreztem, hogy a tele pocak visszafogja a teljesítményemet. Ma már próbáltam gyorsítani, lassítani, de megint kicsit éreztem a lábamban a húzódást, így olyankor visszavettem. És megint csak két kört, 4 km-t futottam, fél óra alatt, kényelmesen. Jó béna idő volt, fújt a szél nagyon, előtte egy jó nagy zuhi, vihar is volt, így minden vizes, sáros volt, de nem vette el a kedvem, akkor volt időm, így mentem. :)

Holnap új hét, új erő, futással teli, sütimentes és odafigyelős hetet tervezek! :)))))

Nincsenek megjegyzések: