2011. június 17., péntek

Hétvége

Nem vesztem el, csak tegnap nem voltam gépközelben, este pedig már későn értem haza, így inkább aludni mentem. :)

A tegnapi napom sport szempontjából pihinap volt, kaja szempontjából is majdnem, mert nem igen volt időm enni, így délben ettem és utána csak este, mikor hazaértem.. nem a legjobb, de sajna így alakult, viszont aránylag jól bírtam, nem is jutott eszembe, hogy éhes lennék. Azért este bepótoltam, mert reggel még összedobtam egy isteni cseresznyés clafoutist, amit már több hónapja kinéztem magamnak a cseresznyés időszakra, és mikor este hazaértem, még bőven volt belőle, így én is belakmároztam, de néha ilyen is kell.

Délután P szülei vigyáztak Bennyre, ezért gondoltam, hogy a tegnapi sütit a recept szerint csinálom, semmi reformosítás, legyen már P-nek is egy jó napja, hogy "rendes süti" van itthon. :))) Kérdezte is reggel, hogy ez "normál süti"?? Én pedig válaszoltam, hogy igen, normál, de nem egészséges süti. :)))) Ő pedig mondta, hogy olyan nincs is, hogy egészséges süti, nem igen hagyja magát meggyőzni a reformosított dolgaimmal. :))) sebaj, a lényeg, hogy Bennynek általában bejönnek a reformos dolgok is, úgyis legtöbbször ketten vagyunk itthon ebédnél. :) azért legközelebb ki fogom próbálni szénhidrátcsökkentett liszttel és édesítővel, mert egyébként egy nagyon gyors és finom sütemény!!!



Hétvégén szerintem a dia well linzeres port fogom kipróbálni vagy a muffint, mert vasárnap Benny keresztapukája jelentkezett be, így megint el fog fogyni a "rendes sütemény", de majd meglepődnek, ha utána mondom, hogy azért csaltam egy kicsit, mert szénhidrátcsökkentett lisztből készült. :))))

Holnapra sok minden nincs tervezve, délelőtt végre átmegyünk Gabi barátnőmékhez, utána hazafele bevásárolunk Bennyvel, délután majd szerintem megint a közeli botanikus kertbe megyünk, mert azt sosem lehet megunni. :) Reggel szeretnék már lejutni futni, de nagyon fura a torkom. Napközben már szinte nem is fáj, alig köhögök, este viszont száraz, kapar, hajnalban megint nagyon furán kapar. Anyósom rámijesztett, hogy ez allergia is lehet, háááát nem örülnék neki. Várok jövő hétig, ha nem múlik, akkor irány a doki, úgyis kell mennem hozzá a visszerek miatt is, mert meg akarom nézetni őket szakorvossal.

Úgyhogy elvileg reggel kelek 6-kor, és óvatosan újrakezdem a futást. Maximum most két kört tervezek, az 4 km, az első héten tuti, hogy maradok ennél  a távnál, fokozatosan építem majd fel megint a távokat. Úgy néz ki, hogy meg tudom már most venni az új futócipőmet, jövő héten azt is el szeretném intézni. Most így a neten nézelődve a Nike free a legszimpatikusabb, kiváncsi leszek, hogy felpróbálva mit mondok majd. :) De a mostani asics cipőmmel is tökéletesen elégedett vagyok, az egy középkategóriás cipő, de már lassan cserére szorul, hiszen olyan 4 év körüli.

P jövő héten a bringákat is meg akarja nézni, mert lassan neki is meg kellene venni az újat, nehogy kifusson az időből és ne fizessen a biztosító az ellopott után, és nekem is megígérte, hogy nyaralás helyett kapok egy hasonló stílusi bicajt, mint az övé. Azokat is már nézegettem, egy-kettő már szimpatikus így kép alapján, de jövő héten azt is el kell intéznünk, hogy még időben, nyáron ideérjenek. Olyan jó lenne azzal is kiegészíteni a mozgást, én szívesebben járnék Bennyvel azzal erre-arra, mint a babakocsival, amit már az utóbbi időben már csak szinte dísznek viszünk vagy büntinek, ha a fiatalúr éppen dacolós kedvében van és mindig messze akar szaladni, vagy autók közé....

Szóval jövő hétre is vannak tervek, de először is jön a hétvége, remélem, hogy marad a jó idő és mindenki ki tudja magát pihenni! :)



Nincsenek megjegyzések: