2011. június 8., szerda

Most jóóóóó

végre, három nap migrénes szenvedés után élvezem a fájdalom nélküli létet, a mozgást stb... :)))

Megint szinte percre pontosan tartotta a három napot a migrénem, így reggel már anélkül ébredtem, halleluja!!! Tudtátok, hogy nagyon hosszú tud lenni három egész nap??? :)))) sajnos ilyenkor megtapasztalom..

De ma már jókedvvel és fájdalom nélkül ébredtem, így a napom is sokkal nyugisabban és jobban telt. Mivel bevásároltam modell diétához és tegnap már ebédkor megbuktam, így nem akartam, hogy kárba vesszenek a gyümölcsök, úgyhogy ma is negyed 1-ig csak kiwit és szőlőt ettem, aztán ebédre Bennyvel rizseshusit ettünk uborkával (üvegessel), nasinak túró rudit, mert le fog járni a szavatossága (mindig olyan rövid a lejárati ideje, hogy sokszor el sem fogy nálunk a családi csomag, mert csak akkor kap Benny, ha megeszi  az ebédjét, ami mostanában ritka :D ). Délután megettem a kivi-szőlő maradékot, aztán lesétáltunk kicsit a környékre és ettem két gombóc fagyit, Benny pedig kapott egy tölcsért és az én fagyimból kapott kis kóstolót. Úgysem ismeri még nagyon, hogy mi ez, mert nem sűrűn járunk át fagyizni, tavaly már igen jól leszoktam róla, de ma megkívántam. Fáj a torkom, hátha majd ez rendbe teszi. :))))) Azóta nem ettem, nem vagyok éhes, illetve majd most, de mindjárt lefekszek aludni. :))))

Ebéd után gondoltam a két nap kihagyás után kellene valami könnyű tornát csinálni, így addig-addig nézegettem a felhozatalt, míg nekiálltam a Tatarek Rezső 60 perces zsírégető tornájának... hááááááááát szidtam is magam közben, hogy könnyűnek azért mást képzeltem, de végig csináltam. :))) Bírom azt a pasit, olyan dumája van, hogy sokszor kicsúsztam a ritmusból, mert olyan hülyeségeket beszélt, és röhögnöm kellett. :)))) Utána mehettem is tusolni, mert csupa víz lettem, fel is frissültem délutánra. :) Este még 40 percet ráhúztam a Réka edzéskártyákból a felsőtestre (mell, tricepsz, váll)  és még most is tornázhatnékom van, fel vagyok pörögve, de inkább pakoltam még utolsókat a holnapi indulásra, aztán időben ágyba kerülök. Nem szabad túlzásba sem vinni a sportot, igaz, hogy kimaradt most a migrén miatt két nap, de nem kell egy nap alatt behozni a lemaradást. :) Ésszel...

Holnap reggel még gyorsan tankolok, veszek az útra kiflit Bennynek, aztán P lepakol a kocsiba és terveim szerint 9-fél 10 felé indulunk. Ebédre már otthon leszünk, ha minden jól megy, állítólag borsóleves és krumplistészta várja a "kisunokát", Bennyt. ;) :))))) Délelőtt majd megint gyümölcsöt tervezek enni, még van fél kg szőlő, azt tudom útközben is csipegetni. Ebédre gyerek adagot, aztán irány a csontkovácsom, előtte pár intéznivaló és este koncert!!! húúúú, de várom már! Csak legyen jó idő, mert inkább jó idős ruhákat viszek magammal, hidegre nem annyira számítok.

Péntek szépítkezős délután, szombat este pedig érettségi találkozó. Sokakkal tényleg azóta nem találkoztam, pontosan 15 éve.... durva. Kiváncsi vagyok, hogy kivel mi van, bár a legtöbbjükről a netnek köszönhetően tudok, ami azért szuper dolog, mert régen ilyen nem volt. Jó lesz egy kicsit nosztalgiázni....

Viszem azért a futócuccomat is, hátha holnap úgy helyretesz a csontkovácsom, hogy megtáltosodok és minden reggel mehetek kocogni. Ha mégsem, akkor b terv, ott lesz a szobabringa. :) Megoldom... ;) :))))

Nincsenek megjegyzések: