2011. június 28., kedd

Réka edzéskártyák

Újítani akartam, de azt hiszem, hogy nem lesz rendszer belőle...

Az van, hogy kezdem unni a dvd-ket Rékával és gondoltam a saját zenéimre majd tornázok az edzéskártyák alapján, mint ahogy a mell, tricepsz gyakorlatokat szoktam. Mivel az edzéskártyáknál van külön kezdő, középhaladó, haladó edzéssor, napokra lebontva, hogy mikor mit ajánl Réka, így tegnap este áttanulmányoztam és kitaláltam, hogy akkor ez alapján fogok majd itthon tornázni + marad a futás reggelente, mikor éppen nem fáj a lábam. :/

A mai napra a középhaladó gyakorlatokból az 1. felsőtest sort osztottam be, kezdődött mellgyakorlatokkal, majd tricepsz, utána kis váll, aztán popó + csípő és has. Minden feladatsor után nyújtás. Jól átdolgoztatott, viszont rengeteg idő elmegy vele. Egyszer megszakítottam, hogy tudjunk vacsorázni, de így is az áttornázott idő kb. másfél óra. Az sok, nem igen van rá ennyi felesleges percem, ma még szerencsém volt, mert Benny csak párszor mászott rám vagy nevettetett direkt, amúgy eljátszott szépen egyedül. Úgyhogy nem győzött meg, hogy ez jó ötlet lenne, mégis rá kell magam újra hangolni a 20-30 perces dvd-kre. Vagy Alexandra tornák este, de azok is jó 50-60 percesek.

Úgyhogy ma újítani akartam, de mégsem olyan jó ötlet, szerintem csak egyszeri alkalom volt, bár tuti, hogy lesz izomlázam, mert most olyan izmokat is átdolgoztam, amiket nem szoktam. :) Holnap megpróbálkozok újra a futással, most majd bent futok a tónál, terepen, hátha jobb, mert a múltkor a harmadik körnél jobb volt, hogy bementem. Csak úgy unalmasabb, mert négy kört kell futni ahhoz, hogy 6 km legyen. :D De majd felturbózom a zenéimet. :)))

Holnap jó napunk lesz, P szabadnapos, délután jön át az anyukája Bennyhez, mi pedig lelépünk kettesben kicsit. Jó idő ígérkezik, így nagyon valószínű, hogy az Alte Donauhoz megyünk csónakázni és utána az egyik ottani kedvenc éttermünkbe spareribs-et (óriási oldalast) enni. :)))) Így az ebéd lightos lesz, P azt mondta, neki elég a sonkás toast is, Bennynek krumplifőzit csinálok, én pedig salátát eszek, még van jégsalim, uborkám, paradicsomom, lilahagymám és persze tökmagolajam. :)

Szeretnék pont ezért lejutni reggel futni, hogy már előre ledolgozzam a felesleges napi kalóriákat. :) na, nem csak ezért ám, hanem tényleg jól esik a reggeli futás, nagyon szeretem!!! Pláne, mióta szuper, új cipőm van! ;) :)))) Csak úgy suhanok benne, nagyon tuti!

Ma fb-on az egyik futó példaképemtől olvastam egy nagyon jó mondást, leírom ide Nektek is, mert nagyon tetszik:

"Aki fut megelőzi azt, aki gyalogol,
aki gyalogol megelőzi azt, aki üldögél!"

És ez mennyire igaz..... :)

4 megjegyzés:

kismazsi írta...

Jó szórakozást holnapra!!
És a mondás, pedig nagyon jó, tetszik!!
Ja, és nagyon örülök, hogy tudok neked végre megjegyzést küldeni!! Köszi Bambi, köszi Pipacs!
(úgy emlékszem, ez neked is köszönhető!)

kovtama írta...

Erről a suhanásról nekem mindig Sandra B. jut eszembe, mikor a filmben az autósnak ordítja, hogy "itt suhanok nem látja":) Mindig olyan jókat tudok rajta rötyögni. Holnapra szép napot.

pipacs írta...

Díjat kaptál tőlem! :):)

Intuitív étkezés írta...

Réka kártyákat én is próbálgattam egy ideig, de ugyanaz volt a problémám, mint neked. Túl sokáig tart végigcsinálni őket! Kinek van erre ideje!! :)

A spareribs itt is (Belgium) jól ismert csemege! Imádom!! Nyammi!
Jó étvágyat és jó szórakozást!