2011. június 13., hétfő

Újra itthon

Villámlátogatás után újra Bécsben...

Gyorsan elszaladt ez a hosszú hétvége, de a semminél több volt, nem unatkoztunk most sem. :))))

Csütörtökön, ahogy hazaértünk, gyors ebéd várt minket, utána Benny ment is alukálni, én pedig be a városba intézkedni. :) Voltam libriben, ahol átvettem a neten rendelt könyveimet (Kilófaló sütemények, Antalicz Miklós: Túléléstől a tálalásig diétás receptgyüjteményét, a legújabb Danielle Steel könyvet és még ott találtam egy szuper könyvet, receptkönyv, tele diétás receptekkel, napi 1200 kcal-nak megfelelő étrendekkel.). Libri előtt még beugrottam a kedvenc bioboltomba, megnéztem a dia wellness termékek felhozatalát, de nem sok mindenük volt, viszont bármikor tudnak rendelni, azt mondta a pasi. Azért vettem egy csomag linzertészta port  és egy muffinport, + találtam őrölt lenmagot, azt is el szeretném kezdeni fogyasztani reggelenként és még a biotechtől fehérjeport, amivel néha a vacsorát szeretném helyettesíteni. Legközelebb majd lehet, hogy inkább rendelek a webáruházból dia well cuccokat, ha összeállunk Zitussal vagy még páran, akkor megtérül a postaköltség is, de ott legalább van minden, a tésztától, a lekvárig minden. :)

A múltkor kaptam tőlük próbacsomagot, amit most hoztam ki, van benne panírmorzsa, cukor helyettesítő és sütiliszt, fél-fél kg. Szimpatikus cég nagyon, és minden termékük szénhidrátcsökkentett, pont, ami nekem/nekünk kell!!!! :)

Voltam még tescoban is, aztán csütörtök este ugye X faktor koncerten voltunk, amit tényleg csak dícsérni tudok, mint a lenti bejegyzésben tettem. :)))) Mivel fél 10-kor jöttünk ki és csütörtök volt, így nehéz volt még nyitott konyhás éttermet találni, úgyhogy a mekibe mentünk a csajszikkal.! :) Jót nevettünk, hogy "kirittyentve" a mekiben kötünk ki, de nem baj, az a nap megérdemelte, és én sem fogtam vissza magam, benyomtam a szokásos big mac menümet. :) bírtam volna még fagyit is enni, de e téren elég visszafogottak voltunk a csajokkal. :)))))))))))

Pénteken délelőtt a csontkovácsnál kezdtem a napomat, amit már nagyon vártam, bár a több heti pihentetés (megszakítva ugye a DM női futással, de azt nem lehetett kihagyni :D ) azért jót tett, mert már nincsenek nagy fájdalmaim a lábaimban, tehát nem igazán tudtam megmutatni, hogy pontosan hol is fáj. Mindenesetre kimaszírozott Jenő bácsi, adott olyan tapaszt, amit izomhúzódás esetén rá kell raknom az adott helyre, és kicsit rámijesztett, hogy egyre több a seprűvénám, visszerem a lábaimon, jobb lesz figyelni rájuk. Ja, és a gerincem alja is kezd kopni, úgyhogy a kemény és hosszú távú futással vigyáznom kell... mindig megijeszt valamivel a kis öreg, de azért csípem ám! :) majd itt kint utána nézek, hogy hol tudnám bevizsgáltatni a lábaimon az ereket, hátha tb-re tudnék pár kezelést kapni rájuk. Mivel ő is sportoló volt és a mai napig a sport az élete (csapatokat gyúr), így totál megérti, hogy abbahagyni úgysem tudom a futást örökre. :) Ésszel, és fokozatosan azért adott rá engedélyt! ;)

Délután szépítkezés volt, kozmetikusnál kezdtem, utána fodrász, kezdek szőkülni a nyárra, általában nyáron szőke, ősszel vörös , télen pedig barna szoktam lenni, úgyhogy most megint több szőkét tett bele a fodrászom a hajamba. :) Este nem csatangoltam, viszont Barátok közt alatt tekertem 45 percet, jól esett nagyon.

Szombat délelőtt a húgom kicsit kimozdult a tételei közül és csavarogtunk egyet hármasban Bennyvel, az intersparban vettem pár lisztet és apróságokat, utána pedig kicsit kiültünk az egyik kedvenc kávézónk teraszára egy kávéra és sütire. :) délután csak a kertben voltunk kint, de nem is vágytunk máshova, olyan szép idő volt és ajándék a nagy kert, ilyenkor mindig hiányzik egy kertes ház vagy kertes lakás. :) Este az osztálytalira mentem, amiről már írtam, tényleg szuper volt, kár, hogy csak öt évente röffen össze a banda, igazán lehetne évente is egy-egy ilyen találkozó. :))))

Tegnap pedig délelőtt megint csak a kertben voltunk, Benny élvezte nagyon, locsolta a virágokat, jött-ment a motorjával, traktorjáva, délután pedig anyáékkal és Bennyvel átmentünk Révbérpusztára, eredetileg állatokat nézni, de pünkösdi napok is voltak, úgyhogy Bennyt nem igazán érdekelték az állatok, mivel volt körhinta és kisvonat, ő inkább azokért volt megbolondulva. :))))) ma is mondtam, hogy mondja el P-nek, miket látott tegnap (állatokra gondoltam), ő pedig egyből mondta, hogy "sihuhu" :)))))

Ma reggel a gyors pakolás után pedig visszaindultunk, így ebédre már Bécsben voltunk, hoztam egy csomó cseresznyét, meggyet, epret a fagyasztóba, úgyhogy lehet majd sütiket gyártani. :) Most úgyis tesztelni akarom a dia well termékeket, így legalább mindig lesz alapanyag a nasikhoz.

Sajna még mindig eléggé köhögök, de legalább már nem fáj annyira a torkom, úgyhogy talán már kifelé jövök, de a köhögés nagyon zavaró, néha majd meg fulladok. :((( Szerdára jó lenne összekapni magam, mert megyek életem első szülői értekezletére Benny ovijába, és nem szeretnék bacilusokat szétszórni. :)

Most két hét Bécs következik és június 30-án újra indul a kis autónk Magyarország irányába. :)))))

1 megjegyzés:

Marti M írta...

Bambi, örülök, hogy jól telt a kis vakáció és a találkozó is jól sikerült. Ami a csontkovácsod véleményét illeti, ettől féltem én is, ezért nem folytattam anno a futást. Persze, szép kudarc, első futás után abbahagyni, de inkább bevállalom a kudarcot, mint aztán később a térdsérüléseket.

Jobb, ha te is vigyázol.