2011. június 21., kedd

Új cipő

Holnap V.Cs. tuti, hogy nem lesz fontosabb a futásnál, mert AVATÁSRA készülök, ma megvettem az álomcipőmet! :)))))

Már fél 10-re odamentünk a közeli bevásárló központba, hogy Benny se legyen még nagyon nyűgös és tömeg sem legyen, tudjak nyugiban próbálgatni, de a nagy hervisben nem volt a nike free cipő, amit kinéztem, így átmentünk a kisebb intersportba, ahol volt abból a fajtából, de fekete-lila. Mint kiderült, a fekete-fehér modell férficipő, a női ebben a színben volt. Felpróbáltam, de a 39-es éppen hogy jó volt, így bizonytalan voltam, viszont nagyon kényelmes volt, könnyű, ,mintha nem is lenne a lábamon cipő. Próbáltam egy másik nike modellt, de az nehezebb volt, merevebb. Megkérdeztem, hogy van e 39,5-es, de az sajna nem volt, mondta a csajszi, hogy próbáljam fel a 40-est, de nekem fura volt, hiszen 38-as lábam van, miért próbálnám már fel a 40-est?? Na, rábeszélt és csak lestem, mert pont akkora a nike 40-es, mint az asics 39-es cipőm. :) Úgyhogy még ugrabugráltam benne kicsit és megvettem ezt a gyönyörű szép és pihe-puha, nagyon könnyű cipőt:


Már alig várom a reggelt, hogy kipróbálhassam, de megkérdeztem az eladó csajt, ez a cipő betonra is tökéletes, de egy futós, netes ismerősöm terepre is használja a hasonló cipőjét és ő is nagyon szereti. Úgyhogy szerintem nem volt rossz vétel és reménykedek abban is,hogy már nem fog fájni a lábam benne!!!

1 megjegyzés:

Süviandi írta...

Használd egészséggel és várom a véleményt!