2011. június 29., szerda

Beton helyett...

TEREP!!!! Ez lesz a megoldás!

Ma reggel pikk-pakk kiugrottam az ágyból 6-kor, öltöztem és indultam is a szokásos programomra, viszont annyit változtattam rajta, hogy már eleve a tó belső körénél indultam, terepen. Igaz, hogy ez kicsit kisebb kör, tehát többet kell futni , ami unalmassá válhat, de kiváncsi voltam, hogy ha teljesen ott futok, akkor is érzem e a fájdalmat a combomban.

Nem voltak sokan, még ébredezett a tó, nagyon szép volt, sokkal jobban esett ott belül futni és látni a kacsákat, a dög hattyú "barátaimat", ahogy még aludtak. :) és képzeljétek el, hogy szinte semmi fájdalmat nem éreztem, tök jól ment a futás!!!!!! Ennyit jelent a beton és a terep közti különbség! Durva.... Végülis 3 kört futottam, ami olyan 5,5 km, ment volna több is, de nem akarom szétcseszni a lábamat, így ennyi elég volt mára.

Tegnapról kezd izomlázam lenni a vállamban és a popómban, tehát azért ért valamit az a másfél óra tornázás. :) viszont este még agyaltam ezeken a torna kártyákon és még azt tudom elképzelni, hogy leosztom a feladatsorokat testrész alapján, tehát minden napra egy-egy testrész lenne, szerintem annak is van értelme a futás mellett. :) Tehát lenne vádli 3comb, popó + csípő, has és mondjuk a felsőtest mehetne egybe: tricepsz, mell és még egy napra váll + bicepsz. Remélem, nem hagytam ki semmit, van még több dolgoztatnivaló testrészünk??? :))))) Szóval még ez beleférne az időmbe talán és mégsem kellene ugyanazokat a poénokat 25 ezredszer meghallgatnom a dvd-kről, hanem kedvenc zenéimre tornázhatnék. :) Úgyhogy ezt még kipróbálom, bár holnaptól főleg aerob hét következik, mert anyáéknál lesz szobabringa és barátok közt alatt megint az van tervben, reggel pedig kocogás. :)

Most megyek is pakolni, mert délután csavargunk P-vel, így már most összerakom a cuccaink nagy részét, hogy holnap minél hamarabb indulhassunk hazaaaaaa. :))))) itthonról otthonra..... :)

Nincsenek megjegyzések: