2012. február 4., szombat

Hóóóóó

helyett hideg! :)

Most, hogy mindenkinél végig olvastam a havas bejegyzéseket, jelentkezek a hómentes Bécsből. :))))) Itt ma (szerencsére) nem volt hó, csak hideg és szél. -9 fok délután...

Reggel lementünk Bennyvel a boltba, előkotortam a síkabátomat, jól beöltöztünk, de szétfújt minket a szél rendesen. Ki is fújta a számat, most nagyon fáj. :( Sikerült jól bevásárolni, a nagy eszemmel vettem (mert ma kellett ám venni!!! :D ) egy élő bazsalikomot, mert sajnáltam ugyanannyit kiadni a szárítottra, óvtam, míg hazaértünk, erre szegényke kb. öt percen belül meghalt... :))) P meg is dícsért, hogy nekem -10 fokban kell ilyesmit vennem. :D :D Hiába, bazsalikomos pulykát kívántam ebédre. :D

Addig vaciláltam tegnap, hogy mi legyen az ebéd, míg végül vettem pulykahusit, azt apróra vágtam, megpiritottam kicsit, jénaiba belefektettem őket, rá só + bors, bazsalikom darabkák, paradicsom karikák és mozarella light karikák. Ezt be a kb. 170 fokos sütőbe egy jó 40 percre, a végén még magasabb hőfokon megpiritottam a sajt tetejét, nagyon finom lett, összesültek az ízek. :) Először bulgurt akartam hozzá csinálni, aztán ránéztem a ch tartalmára a csomagon és egyből elment a kedvem tőle. 100 grammban 64 ch van!!!! Meglepődtem. Úgyhogy szépen levettem a bulgur mellől egy csomag dia wellness szarvacska tésztát, amiben 22,3 ch van... van különbség, ugye? Az enyémre tettem egy kiskanál zöld pestot, Benny simán ette, nagyon finom volt és laktató!!

Délutánra mindenképp akartunk valami programot találni, mert P is szabadnapos volt, így győzött a repülőtér, erre készültünk egész nap. Benny talán túlzottan is, mert egy szemet sem aludt ebéd után... mondjuk épp megzavarta valamelyik "kedves" lakó, ugyanis nekiállt kopácsolni, és mivel már Benny bébikora óta sokszor fúrtak épp alvásidejében, így szegénykém retteg attól a zajtól. :((( Igy most sem mert elaludni, hogy biztos fúrni is fognak a bácsik... nem tudtam meggyőzni sehogy sem, hogy nem lesz fúrás, nem mert elaludni, még úgy sem, hogy odafeküdtem mellé... így kb. fél óra után feladtam, ő pedig végül kijött a nappaliba. Azért egy 43 perces Leslie Sansone tornát meg tudtam csinálni mellette, már kezdett elvonási tünetem lenni, hogy esetleg nem tornázhatok... P reggel eljutott a konditerembe, így ő jóízűen aludt, de nekem mindig csak az alvásidők maradnak legtöbbször tornára és már nagyon rákészültem ebéd után. De sikerült, így egyből jobban éreztem magam.

Úgyhogy 3 körül elindultunk ki autóval a repülőtérre, ami tőlünk kb. negyed órás út. Benny persze már kb. 7 perc után csukta le a szemeit, bealudt. :) Így kicsit lassabban gurultam kifelé, hogy valamennyit pihenjen, ha már nem aludt ebéd után. :) Mikor megállt a kocsi, egyből kipattantak a szemei és kérdezte, hogy "ez a repülőtér?" :D :D Nem volt gond utána, teljesen fel volt pörögve. :)

Megkerestük a panoráma éttermet, ahonnan szuper a kilátás, végig lehet nézni a repülők startolását, landolását. Szerintem a végén mi jobban élveztük P-vel, mint Benny, aki a végén már inkább futkározott, elbújt, de végülis nagyon élvezte. Én egy tejeskávét ittam és vettem még magunknak egy túrós-gesztenyés sütit, amiből Benny kemény egy falatot evett, úgyhogy ez lett az uzsonnám. Nekem ízlett. :)))))

5 körül indultunk haza, még P vett magának vacsorára kaját, aztán fél 6 előtt értünk haza. Meg lett mentve a családi napunk ebben a hidegben, szerintem mindenki jól érezte magát. :) Persze a fiúk most már durmolnak, én is nemsokára megyek majd fürdeni és aludni. :)

Vacsorára megint P féle tonhalas túrókrémet ettem, próbáljátok egyszer ki Ti is, nagyon finom!!! Zöldfűszeres Frischkäse (túrókrém), tonhalkonzert, lila hagyma,só, bors összekutyulni, hűtőben hagyni picit, hogy összeérjenek az ízek. :) Isteni!!!! Négy abonettet ettem ilyen tonhalas kencével, finom volt nagyon!!!

Még így is kb. 100 ch jött össze a napra, hogy ettem sütit is, bár a sütit csak kb.-ra irtam be, nem találtam pontos adatot róla, így egy mangós-gesztenyés-túrós sütit vettem alapul. :)

Reggeli: 4 szelet mallorcai mandulás sütike, 1 tejeskávé
Tízórai: 10 gr. kókuszos Dragee keksi (tudom, hogy még mindig nem példamutató az evészetem!!!, de ide belefért)
Ebéd: Paradicsomos-mozarellás pulyka, pestos dia wellness szarvacska tésztával (kb. 70 gr. tészta)
Uzsonna: 1 tejeskávé, 1 túrós-gesztenyés tortaszeleet
Vacsora: 4 pizzás abonett, tonhalas túrós kencével

Inni 1 liter zöld teát és 1 liter vizet sikerült ma. :)

Torna is volt: 43 perc Leslie Sansone: 3 Miles. :)

Szerintem jó kis nap volt, holnap pihenős lesz, P dolgozik, mi pedig majd itthon programozunk, talán átjön Szilvi barátnőm, ha nem megy haza Győrbe. :) Ebédre borsólevest tervezek, a másodikat még megálmodom. De én tuti, hogy csipetke nélkül eszem a levest, jóóó sok zöldséggel. :)))

Pár kép a bécsi reptérről és arról, hogy idáig nem ért el Holle anyó keze. :))))) (remélem, hogy nem is fog, tavasz drukker vagyok :D )

Cukorfalat írta...

Atyaég, milyen nagy már a kisfiad! Nagyon szép kisfiú!
Az én kislányom is fóbiásan fél a falfúrástól, hasonló okokból... :( (Azért az olyan sz@r, amikor számítasz arra az egy nyomorult szabad órára napközben, és nem jön össze...)

Mrita írta...

Nagyon szép kisfiad van, büszke lehetsz rá.

Bambi1978 írta...

Köszi Csajok! :) Bizony, megy az idő, nemsokára már három éves nagyfiú lesz!!!