2010. december 15., szerda

Amikor a férfi beteg...

annál nincs rosszabb.... :))

Márpedig nálunk most ez történt, P kidőlt, leszakad a dereka, köhög és gyenge. Nem sokszor szokott beteg lenni, de ha elkapja, akkor máris a végrendeletét írja szinte. :)))) De azért mindemellett marad pasi a javából, mert "nézd meg, szerinted van lázam???" kérdés után mikor hoznám a lázmérőt, akkor már "ááá, nem kell az nekem, semmi bajom" és még sorolhatnám.... Gyógyszert nem vesz be, nehogy segítsen esetleg, inkább marad az ágynyugalom és az asszony ugráltatása.... :)

Ma fodrászhoz mentek volna a fiúk reggel, így P maradt itthon, én mentem egyedül Kismacival, amitől először féltem, mert még sosem voltunk P nélkül Kismaci haját vágatni, de ma nagyon ügyes kisfiú volt és egy mukk nélkül tűrte, míg a fodrász nénije levágja a nagy loboncát. :))))) Büszke voltam rá nagyon, olyan nagyfiú már. :))))

Sajnos hajnal óta szakad a hó megint és mivel még fúj a szél, így nehéz haladni a babakocsival, mert van ahol csont tiszta a járda,de van ahova "hegyeket" hordott a szél a hóból.... Kismacinak sem tetszett ahogy a szél szembe fújta a havat, úgyhogy a fodrász után gyorsan bevásároltunk és utána jöttünk is haza. Gyorsan összedobtam egy kis lencsefőzeléket ebédre, már be is lakmároztuk, finom lett nagyon. Még P is kijött nemrég a szobából és egy tányérral bevágott azért, úgyhogy már megmarad. ;) :))))

Mivel délután Kismaci keresztapukáját várjuk, így a mélyhűtőben eldugott leveles tésztából dobtam össze gyorsan egy kis fokhagymás tejfölös-sonkás-sajtos háromszögeket, már a sütőben sül, a fiúknak biztos ízleni fog, én még mindig nem rajongok érte, de hamar megvan és látványos vendégváró. ;) :))) Bekavartam még a sajtos-zabpelyhes tallérhoz is a hozzávalókat, majd 2 után kisütöm azt is, apró keksz pedig van még, így lesz mivel megkínálni a vendéget. :)

Holnap dolgozok délután, bár izgalmas lesz, ha továbbra is így esik a hó és nem tudok majd autóval menni, mert autóval ott vagyok kb. 20 perc alatt, tömegközlekedve pedig kell majdnem egy óra.... hát van különbség, főleg este hazafelé. Úgyhogy nagyon remélem, hogy Holle anyó befejezi lassan a munkát mára, elég lesz egyenlőre ennyi hó bőven!!!!!

Ma még szeretnék tornázni is délután, most egyenlőre azt próbálgatom, hogy délelőtt gyümölcsöt eszek csak (alma, kiwi, banán-ma 1 banánt és két kiwit ettem), aztán ebédelek normálisan és délután megint főleg gyümölcsöt, zöldséget eszek (vettem ananászt mára, nyami). Meglátjuk, hogy ér e valamit, tegnapról mára azért volt látszata, még ha este meg is dőltem a gyümölcsnappal, de az arány még a gyümölcsök javára volt több. :) Úgyis kell a vitamin, főleg ha beteg (és ráadásul PASI) van a háznál. :)))) Nem szeretném az idei karácsonyt is Kismacival az ügyeleten tölteni, a tavalyi bőven elég volt, nem kívánom senkinek!!!

Úgyhogy hajrá vitamin, hess-hess betegség!!!!!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

wellness: Bizony nincs a férfi betegnél nyűgösebb, de általában hamarabb is talpra állnak, mint mi! Amit írtam a kajával kapcsolatban, nem leszúrás volt, csak észrevétel. Újabb észrevétel: férjed egyáltalán nem nyitott a váltásra? Gondolok itt a fehér lisztes, tésztás ételek, nassolás mérséklésére stb? (Ez abból tűnt ki, amikor írtad, hogy a combosabb kajákat és nassokat neki készíted.) Nekem szerencsém van a sajátommal, nem kellett erőltetnem semmit, simán ment az átállás. Gyakorlatilag már panaszkodik, ha máshol (nyaralás, utazás stb) kimarad a rendszer az életéből. :-) Vigyáznunk kell rájuk!

Névtelen írta...

wellness: és az elmaradásom zserbó ügyben! Ha van egy jó recept a családban, akkor használd nyugodtan azt, én speciel a neten találtam egyet, ami nagyon bevált. Az összetevőket pedig az alábbiak alapján változtattam meg: liszt-fehér tönkölyliszt, cukor - fruktóz, margarin -vaj, élesztő - házi készítésű kovász, lekvár - saját kerti barack barnacukorral eltéve. A csokimáz a tetején éppen teszt alatt (vaj, fruktóz, karobpor).