2010. december 16., csütörtök

Hó és hideg...

brr....ez jellemzi a mai napot....

Munkába jövet -7 fokot mutatott a kocsi höméröje... remek. Már tegnap féltem, hogy az egész napos havazás elintézni az ideutamat, de szerencsére ma már nem volt rossz a helyzet és mégis autóval jöttem. Nem mindegy, mert kocsival kb. 20 perc az út, tömegközlekedve egy óra.... bár itt kicsit nehezen találtam parkolóhelyet, de végül megoldottam, a nagyobb feladat úgyis az lesz, hogy este 11 után otthon lesz e hely, mert az még normál idöjárási viszonyok között is nehézkes, úgyhogy el tudom majd képzelni most este...de sebaj, megoldom azt is. :)

Gondolkodtam, hogy kellene esetleg karácsonyi háttér a blogra, de inkább nem váltok, mert olyan jó rákattintva egy kicsit a "nyárba" csöppenni, napocska, eprek, madzagosbikini, legalább itt legyen már nyár, ha kint a minuszok repkednek. :))) ùgyhogy nálam nem lesz karácsony a blogon, inkább mindenkinek egy szatyor napsütést és jókedvet küldök!!! :)

P már jobban van amúgy, jót tett neki a kb. 14 óra ágyban pihenés, este fél 9-kor már lefeküdt és kb. 10 után kelt fel. Azt mondta, hogy már nem fájtak úgy az izületei, nátha nem jött ki és a torka sem fájt, láza nem volt, így ma ment dolgozni este... remélem, hogy nem esik vissza, jó lenne egészségesen karácsonyozni.

Az egészséges életmóddal ö úgy van amúgy, hogy elfogadja, hogy én váltottam, de ö vendéglátós, neki a lételeme a jó kajálás, finom borok stb... és mivel össze-vissza dolgozik, sokszor éjjel jár haza ugye, van, hogy éjjel tud csak enni. Ennek ellenére nem kövér, söt megint fogyott, mert egész nap lót-fut, így böven ledolgozza a bevitt kalóriákat. A sajtos zabpehely tallért is megkóstolta, de nem lett a kedvence, mint a legtöbb süteményem. :)))) egyedül arra tért át, hogy ha tésztás kaját csinál, akkor a spagetti vagy penne már neki is teljes kiörlésü és megeszi a barna kenyeret, ha csak az van otthon, bár kenyeret általában nem szoktam venni, inkább neki két zsemlét vagy valami kifliszerüséget, én úgysem eszek ilyesmiket. :) Volt már, hogy hazaérve kérdezte, hogy mit föztem, mert nem találja sehol, de olyan jó illat van. Mikor kiderült, hogy padlizsánkrémet vagy cukkinikrémet, akkor elöször fintorgott, de megkóstolta és mégis ízlett neki. :)))) szóval nem zárkózik el az új dolgoktól, de azért még megtartja a pár lépés távolságot. :))) 

 Régen ö is járt konditerembe, de amióta Kismaci megszületett, a mi életvitelünk is másabb lett azért. Most, ha otthon van, akkor azt együtt töltjük vagy ök csinálnak fiús délelöttöt, délutánt. Ritkán jár már el a barátaival is, mert fontosabbak vagyunk neki mi. :)))

Tegnap nálunk volt Kismaci keresztapukája. Csináltam sajtos zabpelyhes tallért és a maradék leveles tésztából pár sonkás-tejfölös-sajtos háromszöget. Vettem még teljes kiörlésü ropit és megkínáltam mindegyikkel öt. :))) Hös volt, mert megkóstolta mindegyiket, a sajtos tallért úgy kínáltam, hogy "az egészségesebb nasi", mire ö meg is jegyezte, hogy "hát olyan is az íze :))))" és inkább még bevágott három sonkás leveles háromszöget. :))))) a teljes kiörlésü ropi viszont ízlett neki, nem is tudta, hogy létezik ilyesmi. :))) Èn már nyitott szemmel járom a boltokat, és ha választhatok a tk és a normál között, akkor tk (teljes kiörlésüt) veszek, mert nem drágábbak itt kint. Ugyanez a tejnél. Èn az alacsony zsírtartalmút veszem, P nem figyeli. A múltkor meg is jegyezte a tesóm, hogy csak 3,5-ös tejünk van? :) Hát aznap P volt bevásárolni, így ö ezt vette, nem is figyeli, sztem nem is tudná megmondani, hogy mi van a dobozra irva, csak tej... :)))) én viszont mindig figyelem, mert ezek fontosak. Ha tehetek valamit az egészségemért a vásárlásnál, akkor odafigyelek!!! ez nem kerül semmibe, de fontos!!!!

U.i.: itt nincs hosszú ö és hosszú ü betüm, úgyhogy nem a rossz helyesírás tehet róla... :))))

Nincsenek megjegyzések: