2010. december 23., csütörtök

Jöhet a karácsony!

Ennek a napnak is vége, bár igazán hosszúra sikeredett, de mindennel kész lettem. Nem volt egyszerű menet Kismaci mellett takarítani, sütni, készülődni, de megoldottam. :)))


Végül három fajta süti lett és tiramisu, a konyha ragyog, picit tornáztam is még este és az előbb jöttem ki a jó habos , meleg vízzel teli kádból. :))) jól esett nagyon, minden porcikám sajgott estére. Meg is ittam egy pohárka baileyst és megettem két szelet pizzát, de ma nem érdekelt, megérdemeltem. :))))

Holnap P elviszi picit Kismacit vagy lefoglalja, mindenesetre megígérte, hogy holnap kapok egy kis pihenőt. :)) Tudom, hogy hülyeség és bolondnak néztek, de kedvem lenne holnap a pihenőidőmben futócipőt húzni, és a kedvenc zenéimmal lemenni a tóhoz és kocogni 1 vagy két kört. Annyira hiányzik már és bármennyire is próbálok itthon minden nap Réka vagy Norbi tornázni, nem ugyanaz. Más a friss levegőn a mozgás, máshogy mozgat meg, kikapcsolódok teljesen azalatt a fél óra, negyven perc alatt.... de mégis csak holnap jön a Jézuska, hogy nézne már ki, hogy én pedig lent futkározok? :))))) úgyhogy szerintem nem lesz belőle semmi, vágyakozok és várom a jobb időt, a tavaszt.....

Megmutatom, milyen sütiket csináltam végül. Amennyire lehetett, próbáltam "reformosítani" őket, így a liszt mindegyiknél zabpehelyliszt, a cukor általában xilit és az utolsó adag nyírfacukor volt, a tiramisu teljes kiörlésű babapiskótából van, szóval igyekeztem figyelni a sütiknél is picit.

Apró linzeres sütik, Tante Fanny teljes kiörlésű és normál tésztájából:



Boci szelet (túrós-kakaós)


Zabpelyhes botocskák




A tiramisut még nem fotóztam le, de biztos finom lesz, a krém már most este nagyon jó volt. :)))))

Most megyek aludni, hosszú volt a nap és holnap még az utolsó simítások hátra vannak, hogy Kismacinak és persze nekünk is gyönyörű karácsonya (karácsonyunk) legyen! :))))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Wellness: Szia Anita! Nagyon gusztusos sütiket csináltál. (Nekem is kész lett a zserbó, teljesen reformosan, de az ízén egyáltalán nem érezni. Egyedül a csokimáz a tetején nem reformos, de a karobos nem akart összeállni, így maradtam a hagyományos kakaósnál.) Mosolyogtam, amikor azt írtad, hogy arra számítottál, majd jól fenékbe billentelek az gyümölcsdiéta miatt - de nem, emiatt sosem foglak! Ja, és holnap menj el futni, most, hogy teljesen elolvadt a hó, én is ezt teszem és majd gondolok rád! Szép karácsonyt még egyszer!!!

Bambi1978 írta...

Biztos finom lett a Te zserbód is,majd fotózd le és küldj belőle nekem egy virtuális szeletet. :)

egyébként most jöttem meg a futásból, csuklottál? gondoltam Rád. :) érdekes volt, mert rajtam kívül vagy 5 nő is futott, pasi egy sem volt...talán minden anyuka, feleség kimenőt kapott? :)))) Boldog karácsonyt Nektek!