2010. december 17., péntek

Leeresztve....

Kutya hideg van kint, délelőtt átszaladtunk a boltba, de hamar meg is jártuk, mert nem elég, hogy -8 fok volt, de még a szél is nagyon fújt és hordta a poros havat mindenfelé, természetesen mindig szembe velünk, Kismaci és az én nagy örömömre.... Ő végig nyafizott, amit meg is értek, úgyhogy csak mentünk és jöttünk is.

Most még alszik a kicsikém, azt hiszem, hogy délután benti program lesz, ma már nem megyünk le, nem fagyoskodunk. Bár délelőtt rendesen táncolt az idegeimen, ma valahogy kevesebb türelmem van hozzá, így elég sok harcunk volt, de remélhetőleg délutánra kialussza magát és újra a kis tündérbogár lesz, mint máskor. :))) Azt vettem észre, hogy általában ha csütörtökönként dolgozok és az anyósomék vigyáznak rá, akkor másnap, főleg délelőtt, eléggé kezelhetetlen, mindenért hisztizik egyből, semmi nem jó neki és csak rosszalkodni tud. Lehet, hogy hülyeség, de mintha ezzel "büntetne", hogy egyedül mertem hagyni egy délutánra, pedig közben imádja a nagyszüleit és nagyon jól elvannak.... szóval fura és néha elég elkeserítő is tud lenni, hogy CSAK VELEM nyafog a babakocsiban, CSAK VELEM cirkuszol mindenért stb.... apukájával és a nagyszüleivel általában aranybogár.... Korábban ez sokszor bántott és magamban kerestem a hibát, de az anyósom akkor megnyugtatott, hogy ne rágódjak ezen, mert néha náluk is szokott nyafogni, ha valamit nem kap meg. Csak feltételezem azt is, hogy azért náluk kevesebb dolog van, amit nem engednek meg neki, de ez valamilyen szinten érthető is, hiszen általában az anya és az apa (de főleg inkább az anya) az, aki ugye egész nap a gyerekkel van, ő próbálja nevelni, tanítani és ezért próbálgatja főleg nálam a határait. Értem én ezt a logikát, tisztában vagyok vele, de vannak napok, mikor az én türelmem is véges és olyan jól esne, ha kettesben is tudnánk olyan dolgokat csinálni, amit mondjuk az apukájával vagy a nagyszüleivel csinál.

Na, most jól elkanyarodtam babás bloggá, de ma kicsit magam alatt vagyok/voltam egy picit, idegesített hogy karácsony előtt nem tudok néha egyedül, nyugodtan körbenézni, mindig elfelejtek valamit a boltban, mert éppen rákezd a kis sziréna és próbálok sietni kifelé a meleg boltból, de itthon jut eszembe, hogy még a listáról sem tudtam mindent beszerezni, mert egy-két dolgot átfutottam csak.... De azért szerencsére ilyen napok nem sűrűn fordulnak elő, ilyenkor mindig azzal nyugtatom magam, hogy egyszer úgyis este lesz, egy újabb nap vége és másnap már újra jókedvűen ébred a mi Kismacink. :) Próbálom megtalálni ilyenkor azokat a dolgokat, amik engem is feltöltenek, most például tornáztam egy jó fél órát Réka Add önmagad 3 felsőtest részét, még most is remegnek a karjaim, úgy bedurrantak. :)))) de jól esett, kicsit szerintem leeresztettem a fáradt gőzt. :))) utána még gyorsan a derékra csináltam azt a "csizmaérintős" gyakorlatot súlyzóval, jó volt.

Most picit jobban vagyok, meglátjuk, milyen lesz a délután.... meg is nézem, hogy ébredezik e a kismanó, ilyenkor viszont már kezd ám hiányozni a kis sziréna. :))))) én sem vagyok komplett tudom, először várom, hogy menjen aludni, aztán pedig már hiányzik egy idő után.... :))))))

Nincsenek megjegyzések: