2010. december 5., vasárnap

A csapból is én folyok :)))

Ma nagyon meglepődtem, mert délután írt a húgom skype-on, hogy képzeljem el, a nagyink felhívta őt, hogy délelőtt a szolnoki testvére hívta a őt (a nagyimat) és gratulált az unokájának (azaz nekem), mert a szolnoki megyei hírlap mai kiadásában benne van a fogyásom története. :))))) Külön fejezetben, fotókkal és a történetemmel.

Ma este e-mailt kaptam egy kedves blogos ismerősömtől, hogy gratulálni szeretne a médiasztár druszájának (azaz nekem), mert benne voltam a mai megyei hírlapban a fogyásom történetével. (Komárom-Esztergom Megye)

Ezt a történetet egyébként a most megjelent Kiskegyed Fittből kapták/szerezték/olvasták, mert ők is lehozták a sztorit, M. Fazekas Erzsébet szerkesztette, már hónapokkal ezelőtt leleveleztük a cikket.

Szóval most már én is kapkodom a fejem, hogy mennyi emberhez eljutott a történetem és csak reménykedni tudok benne, hogy én is tudok másoknak erőt, kitartást adni és azt is megígérem, hogy több újságba már nem küldöm el a sztorit! :))))) Maradok itt és blogolok tovább.... ;) :)))

1 megjegyzés:

Csigi írta...

Ez nagyon jo, sztar vagy :))))