2010. december 2., csütörtök

Hóakadály

Azt hiszem, hogy most már rendesen itt van a tél.... kövezzetek meg, de én nem szeretem és már most várom a tavaszt, az egypulcsis idöt, a napsütést, a madarak csicsergését stb.... Ráadásul Holle anyó megint a legjobban idözitett, ugyanis holnap ugrottunk volna haza Kismacival a szüleimhez pár napra, és most tényleg csak pár napra, mert csütörtökönként ugye dolgozok, így holnap indultunk volna és szerdán már jöttünk volna vissza... most pedig tanácstalan vagyok.

Az már tény, hogy holnap tuti nem indulunk el, nem rizikózok egy másfél éves gyerköccel, hogy esetleg balesetek, hóakadályok miatt valahol elakadunk. :((( Irtam egy üzenetet az egyik kolléganömnek, talán tudunk cserélni és ha ö bejönne helyettem csütörtökön, akkor már kényelmesebben haza tudnánk menni szombaton, vagy vasárnap, vagy amikor már nem esik a hó. Mert itt csak holnapra mondja, de egész napra, viszont hétvégén már napsütést, de hideget jeleznek... ha jól láttam, Magyarországon sem várható már jövö héten nagy hó, inkább esö, az azért kibirható.

Szóval most várunk....pedig a cuccunk már össze van pakolva a táskákba.... de egyenlöre még az is kétes, hogy este hogy jutok haza, ugyanis megint esik a hó és én nagy vagányan kocsival jöttem dolgozni. A kocsi már fehér a hótól, remek.... :(((

Egész nap ehetnékem van amúgy, nem tudom, hogy ez mitöl van... talán a téli bezártság üzi ezt velem???? remélem, hogy nem, és remélem, hogy enyhül majd ez az éhség. Hallgatom Zsani féle fogyis meditációs szöveget esténként, tök jó, általában bealszok rajta és az elején még segített is, hogy ne legyek falánk napközben. De most valami brutálisabb meditációs hipnózisos izé kellene, mert most még futni sem tudok menni, "csak" Réka tornáit csinálom szinte minden nap, 20-30 perceket. Azért a semminél több, de mégsem az igazi. :(((

Tudom, hogy nem kívánságnüsor, de legyen gyorsan fehér karácsony, aztán jöhet a tavasz!!!! :))))

Nincsenek megjegyzések: