2010. december 31., péntek

BUÉK 2011!

Én buli helyett itthon lépek át az új évbe, de biztos vagyok benne, hogy ettől eltekintve is egy újabb sikeres, boldog új év vár ránk, bárhol is legyünk éjfélkor. :)

Nemrég tettük le Kismacit, a szüleimmel töltöm a ma estét, sosem voltam egy szilveszteri party arc, és ez most sem változik. Egy bacardi breezer lime már fel van bontva, az Asti pezsgő a hűtőben, ennyi ma belefér. :))) Buli van.... nem vágyok ki a hidegbe valahogy. Sosem jártam bulizni ilyenkor, sokszor dolgoztam szilveszterkor különféle rendezvényeken, vagy régen a folyami hajón is általában bevállaltuk a szilveszteri utat. Nem bánom, hogy így alakult, már nem vágyok bulikba valahogy....

A mai nap így is szuperül sikerült, délelőtt jött Roberta barátnőm és felmentünk a Camponába moziba ("kismama matinéra", mert fél 11-kor kezdődött a film :D ), ott találkoztunk Móni barátnőnkkel (szintén áprilisi babája van), megnéztük az Utódomra ütök filmet, utána picit még körbenéztünk az üzletekben, bekavartunk Érdre az update pékségbe, ami pechünkre zárva volt sajnos. :((( Így a nagy bevásárlás tervem kútba dőlt, majd egyszer kénytelen leszek átugrani Sopronba vagy Győrbe lisztért és egyéb finomságért, mert erről ma lemaradtunk.... pedig már úgy rákészültem a meggyes bejglire. :((((

Hogy kompenzáljuk az érdi látogatásunkat, átugrottunk Diósdra a Pataki cukrászdába, ami ugyan nem update sütiket árul, de isteni somlóit ettünk és utána vettem gesztenyés és szilvás bejglit (akció volt: egyet fizet, kettőt kap, tuti megérte!!!! :D ) és kolbászos-burgonyás és túrós-sajtos pogit hoztam még a családnak, mindegyik nagyon fincsi, bár jóóóó kalóriadús, de sebaj... még ma belefér. :))))

Délután lementünk a rácalmási Jankovich kúriába egy picit Kismacival és a húgommal picit sétálni, de nagyon hideg volt, így sokáig nem maradtunk, lőttünk pár fotót és siettünk is vissza a meleg lakásba. :)))) Még átjött Alexa barátnőm, beszélgettünk egy picit, a húgom elindult a barátnőjéhez, ahol szilveszterezni fog és mi itthon maradtunk. Most letettük Kismacit és majd filmet nézünk, zenét hallgatunk, éjfélkor koccintunk és szerintem jót alszunk reggelig. :))))

Sokszor eszembe jutott ma este a tavalyi év vége, amikor én még 85 kiló voltam..... Érdekes így visszagondolni, hogy azóta mennyit változott az életem, mennyit változtam én magam is és a környezetem is. Bátran öltözködök már nőcisebb ruhákba, épp a napokban vettem újabb fülbevalókat, már ügyelek a kiegészítőkre is, felveszem a szoknyát, a magasabb sarkút, sminkelem magam egyre többször, megnövesztettem picit a hajam stb.... átalakultam kívül-belül, az önbizalmam kezd visszatérni, örömmel nézek a tükörbe és örömmel hallom és látom, ha a férjem elismerő pillantásokat vet rám és megdícsér, hogy csinos vagyok. Ezt főleg azok érthetik, akik hasonlóan lefogytak, hogy mit is jelent belenézni túlsúllyal a tükörbe, visszanézni egy fotón önmagunkat és milyen jó érzés egy 36-os, 38-as ruhadarabot boldogan kifizetni a pénztárnál.

Örülök, hogy tavaly januárban a sarkamra álltam, hogy volt kitartásom elérni a célomat és tudom, hogy most már sosem lesz akadály (vagy legalábbis remélem, hogy nem lesz) az életemben, mert bármit elérhetek, ha kellően akarom és kitartok! Hiszek  magamban, mert már bizonyítottam, hogy a célomat kemény munkával el tudom érni. Még nincs vége, igaz, lazítottam a kaján nyár óta, azóta tartom a 60-62 kg súlyt, amivel tökéletesen elégedett vagyok. Tornázok és szépen, lassan formálódik, feszesedik a testem, így a jövő nyári madzagos bikini előtt semmi akadályt nem látok, mert sikerülni fog, büszkén fogok feszíteni jövőre is a strandokon. :) Hála Réka és Norbi tornáinak és természetesen a futásnak az alakom jobb formában van, mint akár tíz éve. :)))

Ami még szerintem nagyon fontos akár egy fogyókúra, életmódváltásban, az a pozitiv gondolkodás. Pár éve elolvastam a Titok c. könyvet és nagyon megérintett. Addig sem voltam egy idegeskedős típus, de a könyv után még jobban figyeltem arra, hogy pozitivan álljak a dolgokhoz és általában, amit elterveztem és kellően akartam és kitartottam, azt el is értem. Így elmondhatom, hogy szuper családom, egy édespofa kisfiam, régóta tartó jó barátnőim vannak, akikkel kölcsönösen figyelünk arra, hogy a kapcsolatunk jól működjön. Most megvettem az Erő c. könyvet, szerintem az is hasonlóan nagy hatással lesz majd rám és biztos, hogy a további években azt is kamatoztatni fogom. :))))

Azt kívánom a küszöbön álló évre Mindenkinek, hogy felejtsük el a negatív dolgokat, öszpontosítsunk a jóra, gondoljunk arra, hogy bármit elérhetünk, amit csak akarunk, a titok pedig csak annyi, hogy akarni kell és tenni érte!!!! Ahogy a mondás is tartja, "mindenkinek arra van ideje, amire akarja"! Ezt én is így gondolom, legyen ez egy barátság fenntartása, egy álomsúly elérése, egy új munkahely keresése, vagy bármi!!!!

Köszönöm, hogy az elmúlt évben itt voltatok a háttérben, olvastatok, drukkoltatok, néha virtuálisan seggbe rúgtatok, ha már nagyon kezdtem ellazáskodni a dolgokat, és végig kísértétek életem egyik legszebb évét!! :))))
Köszönöm, hogy kedves online barátságokat köthettem, amik remélhetőleg 2011-ben akár személyes találkozásig is eljutnak. :)

Érezzétek ma este nagyon jól Magatokat, bárhol vagytok
és jövőre találkozunk,
frissen, üdén, kipihenve és új erővel!!!! :))))
Hajrá Madzagosbikini!!! :))
 BUÉK 2011!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: