2010. december 8., szerda

Napsütés és köd

Ez a két szó jellemezte a mai napunkat....

Reggel, mikor kinéztünk az ablakon, tiszta köd volt,  nem sok kedvünk volt kimozdulni, pedig kirándulni akartunk. P lement a pékségbe reggeliért, és megállapította, hogy hideg nincs, de nagy a köd és nyálkás, csúnya idő van. Gyorsan tervet változtattunk és bemetróztunk az 1. kerületbe, úgyis még egy-két dolgot be akartunk onnan szerezni karácsonyra.

Érdekes módon ott már ezer ágra sütött a nap, csodaszép idő volt, a hó mondjuk iszonyatosan olvadt a tetőkről, a földről, úgyhogy mindenhol sárban lépegettünk, de nem hagytuk elrontani a kedvünket. :)) Jó kis délelőtt volt, kicsavarogtuk magunkat.

Ebédre P főzött, sajtos-sonkás csirkemell volt petrezselymes krumplival és nekem tökmagolajjal meglocsolt jégsalival, finom lett nagyon. Míg a fiúk aludtak, kisikáltam a fürdőt, klotyót és tornáztam is egy fél órát, ma a Réka kártyákból a has feladatokat csináltam meg, hajrá kockahas!!!! :)))))

Délután átmentünk a szomszédos karácsonyi vásárba, mert mivel ma ünnepnap van, így ma is nyitva volt, egyébként csak csütörtök-péntek-szombat-vasárnap nyitnak ki, úgyhogy gondoltuk, ma is puncsozunk egyet. Viszont mivel ma ünnepnap volt, így millió ember is puncsozni akart, akkora tömeg volt, hogy a fedett részbe csak belestünk, de mikor megláttuk, hogy mennyien állnak a büféknél sorba, akkor inkább kifordultunk. Vettünk kint krumplilepényt, azt elcsipegettük hárman, mikor az ismerősünknél lecsökkent a tömeg, gyorsan hozott nekem P egy almás puncsot, azt eliszogattam és utána jöttünk is haza. A szélső standnál vettünk még igazi, házi,büdös sajtot, isteni finom, Kismaci úgy tömi magába, mintha legalább édességet enne, imádja. :)))) Hétvégén vehetek újra, mert vacsorára majdnem megették a fiúk a nagy szelet sajtot. :)))))

Holnap délután dolgozni megyek, remélem, hogy nem fog esni a hó, nincs kedvem hóban vezetni, bár egyenlőre még nem mondja annyira a rádió, hogy nagy hó várható. NE is essen, mert hétvégén a húgom és anya készülnek ki hozzánk, mivel mi nem tudtunk hazaugrani, így ők jönnek egy röpke látogatásra, kihozzák a cuccaimat, amiket oda rendeltem, kicsit megdögönyözik Kismacit és utána két hét múlva már találkozunk tényleg, mert ha esik, ha fúj, ha havazik, mi megyünk haza TIZ NAPRA!!! :)))

Nincsenek megjegyzések: