2010. december 3., péntek

Menni vagy nem menni?

Ez volt a kérdés, de a válasz eldőlt: maradtunk.

Mivel már tegnap óta szakad a hó és nem igen akar javulni a helyzet, így ma nem indultunk el anyáékhoz, pedig össze voltak már pakolva a táskáink, cuccaink, de nem rizikóztam, hogy esetleg valahol baleset miatt beduguljon az autópálya vagy lerobbanjuk stb...még egy picit bizakodtam abban, hogy holnap el tudunk indulni, de mivel még mindig esik a hó, így délután már döntöttem, inkább maradunk itthon.

Felhívtam anyáékat is és fájó szívvel, de lemontam a látogatást, egyenlőre jövő péntekre toltuk el, mert a netes időjárás előrejelzés szerint akkor nem várható nagy mennyiségű hó. Hát majd meglátjuk, legyen igazuk!!!

Így a mai nap csak lazán telt, délelőtt lementünk babakocsival bevásárolni, még jó, hogy nagy kerekű babakocsija van Kismacinak, így aránylag irányítható volt a nagy hóban. Ebédre csináltam sütőzacsiban fokhagymás-mustáros csirkecombot, Kismacinak krumpli-karfiol pürével, én pici csalamádéval ettem. Vacsira a közeli karácsonyi vásárban vettem egy krumplipuffancsot, azt eszegettük meg ketten Kismacival, fincsi volt.

Idén is szuper karácsonyi, téli kapszulái vannak a nespressonak, vanilia, karamell, mandula ízűek, tegnap vettem észre a honlapjukon és gyorsan rendeltem is belőlük kóstolót. Csodálkoztam is, mert ma már hozta is a postás és isteni finom a karamellás, ma már azt ittam uzsira tejeskávénak. Tavaly mézeskalácsos, mandarinos és gesztenyés volt, de szerintem az idei három variáció jobb lesz. :))) Szeretem az ízesített kávékat, feldobják a délutáni kávézásaimat. :))))

Ma délután tornáztam is Réka edzéskártyáiból a felsőtest gyakorlatokat csináltam (mell, tricepsz, bicepsz, váll) és pár hasas gyakorlatot. Tegnap az Add önmagad 2008 filmből a talajt csináltam meg, jó kis belső comb feladatok voltak, érzem is most az izomlázat. :))) Minden nap tornázok miminum 20 percet, de érzem, hogy kevés, nagyon hiányzik a futás. :((( Ma láttam pár fanatikus futót lent a szakadó hóban futni, de én valahogy nem érezném magam lazának, mindig arra figyelnék, hogy ne csússzak el a hóban és a futócipőm sem igazán télre van kifejlesztve.:((( Pedig így nem lesz jó vége, ki kell találnom, el kell járnom konditerembe valahogy, hogy heti legalább egyszer ( de jó lenne kétszer) kis aerob mozgást is tudjak végezni. Nehéz összehozni, mert  P is sokat dolgozik decemberben, de talán a héten összejön, már jeleztem a szándékomat, hogy szeretnék egy délelőttöt kapni szabadnak. :))) meglátjuk, nagyon szükségem lenne rá, érzem....

Nincsenek megjegyzések: