2010. december 9., csütörtök

Szeles csütörtök :)

Nagyon jön a tél újra, de csak reménykedni tudok, hogy nem pont szombatra ér ide, mikor anya és a húgom készülnek hozzánk... Mi már átszerveztük máshogy, én nem mennék már haza karácsonyig, de egy-két dolgot ki kellene hozni, amit még karácsonyra rendeltem otthon, így jó lenne, ha ez a hétvége jól sikerülne.

Ma már nagyon erös szél ébresztett minket, úgyhogy nagy programozás nem volt délelött, a fiúk lementek vásárolni és egy tókörre, addig én tornáztam egy fél órát Réka edzéskártyáiból a comb feladatokat, megnéztem közben a Barátok közt tegnapi részét és elökészültem az ebédre. P palacsintát szeretett volna enni, baracklekvárosat, Kismaci nem rajong (még) érte,igy neki külön föztem kis krumpli-brokkoli-karfiol pürét csirkefalatkával, magamnak pedig végül nem volt idöm, igy pár kiskanálnyit ettem a püréböl és idefele a munkahelyemre vettem egy salátát, azt ettem meg nemrég. De ebédkor nem is voltam éhes, mert késön reggeliztem két pufirizst a maradék cukkinikrémmel, utána megkóstoltuk a tegnap beszerzett eredeti, olasz panettone miniatür "csodasüteményt", de nem voltunk elájulva töle P-vel, úgyhogy nem veszek nagyobb dobozost, pedig olyan jól néznek ki ezek a boltokban, ezért kóstoltuk meg, hogy érdemes e venni belölük, de nekünk nem lett a kedvencünk.


Jól néz ki, de ennyi....olyasmi a tésztája, mint a kalácsnak, mazsola és aszalt gyümik vannak benne, pont ugyanilyen kis picikét vettünk mi is tegnap. :))))

Holnap jön elvileg a barátnöm, aki a példaképem volt a fogyásom alatt, ö az, aki 47kg-t fogyott, már nagyon várom. :))) Mindig új löketet adunk egymásnak ahhoz, hogy tuti ne hízzunk vissza, kicseréljük a futásban szerzett tapasztalatainkat, kölcsönösen tippeket adunk egymásnak az étkezésekhez, és emellett még trécselünk is hétköznapi dolgokról egy-két tejeskávé mellett. :)))))

Ebédre még nem tudom, hogy mit együnk, lehet hogy halat sütök, pénteken itt úgyis "hal nap" van, sokan ezen a napon esznek halat, már én is régen ettem, megkívántam... még kitalálom holnapig.

Tegnap már úgy rákészültem, hogy ma lemegyek futni délelött, de ez a fránya szél közbeszólt, pedig végre elolvadt a hó az utcákról, nem kellene attól félni, hogy elcsúszok valahol... ma nézegettem a közelben lévö fitness termek kínálatát is, de sajna nekem nem érné meg egyik sem, mert a legtöbb olyan, hogy éves tagságot kell elöször is befizetni, én pedig sztem max. 2-3szor tudnék eljárni hetente, de ez sem biztos..... úgyhogy marad az otthoni torna és talán a futás nagy ritkán tavaszig.... jó lenne, ha nagyobb lakásunk lenne, akkor tuti, hogy beállítánék egy futópadot vagy cross trainert valamelyik szobába, de anyáéknál a szobabringa is nagyon szuper, Barátok közt alatt tekerni, fel sem tünik a fél óra. ;) :)))

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mivel lélekben kicsit olasz (is) vagyok, a panettonéhez fűződő kapcsolatom elég experimentális. Értem ezalatt, hogy odakint elég sokféle módon láttam a panettonét felhasználni, enni, imádni. A dobozban vásárolt panettone kissé szikkadt, így önmagában annak, aki először találkozik vele, valóban nem nagy durranás. De ha kenyérpirítóban rápirítasz kicsit, friss hatást kelt és előjönnek az ízei. Kint sokszor felhasználják tortaalapnak, tiramisú piskótája helyett, vaníliasodóval vagy pudinggal rétegezve. Tudnak élni... :-))) Amióta itthon vagyok (és csak visszafogottan nassolok), a panettone kevésébe játszik szerepet az életemben. Az idei karácsony kihívása az alternatív zserbó lesz... :-)

Névtelen írta...

Az előbb "wellness" voltam... (a fene se érti már ezt a rendszert).

Bambi1978 írta...

Úgy már jobban el tudnám képzelni, hogy ebből a panettonéból mondjuk tiramisu piskotát varázsoli vagy vaniliasodóval, nyammmm... akkor nem lenne ilyen száraz. Bár azt is gondolom, hogy az igazi, a friss az nem ilyen, hanem omlósabb. :)

Milyen az alternativ zserbó recept, megosztod majd? :) kiváncsi vagyok rá nagyon