2010. december 18., szombat

Melegfront várható...

ugyanis szétesik a fejem....

Valami nagyon jön, mert reggel óta nyom a fejem és én is elég nyomi vagyok, azt hiszem, hogy nem úszom meg gyógyszer nélkül, nehogy migrén legyen belőle reggelre, mert az nem hiányzik. :((((

Ma olyan jó kis napunk volt, P egész napos, nemrég ért haza, így megint kettesben töltöttük a napot Kismacival. Én picit félve indultam a napnak a tegnap után, de szerencsére ma jókedvűen ébredt a fiatalúr és egész nap sokat kacarászott, bolondozott, bohóckodott. :)))) Egyszer-kétszer bepróbálkozott a hisztivel, ha valamit nem kapott meg egyből, de szerencsére sikerült a figyelemelterelés hadművelet és pillanatok alatt el is felejtette, hogy miért hisztizett korábban. :))))

Délelőtt esett még a hó, így eléggé megszenvedtünk a bevásárlással, kész kardióprogram volt a babakocsival eljutni az el nem takarított utakon eljutni a boltig, ott a millió emberek között gyorsan bevásárolni, végigállni a hosszú sort a kasszánál, elkeverni a karácsonyi vásárig, ahol a magyar csajokkal jöttünk össze egy picit és onnan még haza keveredni a szintén el nem takarított utakon.... hát megmondom őszintén, folyt rólam a víz rendesen. :)))) Pedig -7 fok volt, tehát nem a meleg időjárástól. :))))

Ebéd után a Megasztárt néztem felvételről, de bosszankodtam is a végén, mert pont az 5. rész nem indul a tv2 oldalán, ahol az eredményhírdetést mutatják, de majd holnap megpróbálom újra. A lényeget már tegnap láttam facebookon, de azért jó lenne megnézni az utolsó részt is. :))

Miután Kismaci felébredt, még lementünk egy negyven percre, mert nem volt vészesen hideg, így még benéztünk a boltba megint, kihasználva, hogy nem volt olyan tömeg, beszereztem a mascarponét a karácsonyi tiramisuhoz és még pár apróságot. Délután már nem volt -8 fok, "csak" -4, érezni lehetett a különbséget, szinte jól esett a lenti séta, még ha az utak délután sem voltak teljesen letakarítva, azért megoldottuk. :)))

Estig vaciláltam, hogy tornázzak e vagy sem, volt is kedvem és nem is, de végül legyőztem a lustaságot és az új Norbis dvd-t választottam, valami lightosat szerettem volna. Ez a 2008-as dvd-je a fogyishow két tagjával lett forgatva, háromszor 20-23 perces tornákból áll...úgy voltam vele, hogy elkezdem, aztán amennyihez lesz kedvem és erőm, annyit csinálok meg.... a vége az lett, hogy az egész dvd-t végig tornáztam, ami egy óra. :))) Jól esett és még jól is szórakoztam a táncos lépésekkel. :))) Tudom, hogy nem ér annyit, mint egy Réka torna, de a Norbi tornák szerintem kardio mozgásra tökéletesek, ha valakinek nincs otthon szobabringája, futógépe vagy hasonló kardió masinája. Ráadásul ezekben szépen, játékosnak álcázva van ám egy-két comberősítő gyakorlat is, holnap szerintem meg fogom érezni még azt is. :)

Nincsenek megjegyzések: