2010. december 4., szombat

Otthoni kényeztetés helyett...

hideg szombat...

Ma reggel gyönyörű napsütés ébresztett minket, de mégsem indultunk haza, már tegnap kipakoltam a cuccainkat a táskákból. Mivel csütörtökönként dolgozok, így is eléggé rövidke lett volna az otthonlét, de most abban maradtunk, hogy megpróbálkozunk jövő pénteken hazaugrani szerdáig. Hátha most több szerencsénk lesz....

Annyi viszont most jól jött, hogy P. ma csak 6-ra ment és holnap és holnapután szabadnapos, és szerdán is szabadnapja lesz, úgyhogy most sokat tudunk együtt lenni hármasban és valamelyik délelőtt majd egyedül is eljutok picit kikapcsolódni, pár karácsonyi meglepit beszerezni stb... Néha kell egy-két ilyen egyedül töltött óra, kiszabadulni az itthoni mókuskerékből, szépen felöltözni, nézelődni, embereket figyelgetni. :))))

Holnap délelőtt a szomszédos karácsonyi vásárba szeretnénk átmenni, olyankor még nincs tömeg, Kismaci jöhet-mehet kedvére, mi puncsozunk egyet, utána könnyű ebéd (svájci hússaláta kedvenc üzletünkből ,a Radatzból :D )  és utána délután megyünk át az anyósomékhoz kicsit, már régen voltunk így hármasban náluk. Állítólag igazi bécsi szelet lesz, bár panírozott husit én már ezer éve nem ettem, de most belefér, még 6 előtt lesz. :))))

Ma jó kis napunk volt, délelőtt bevásároltunk Kismacival, P addig ment egy kört a közeli plázában, cipőt keresett, de állítólag rengetegen voltak délelőtt, szinte menekült a végén hazafelé. :)))) Tojásosnokedlit főztünk ebédre, itt pici szalonnával bolondítják meg, nagyon fincsi lett. Tökmagolajos zöld salit ettünk hozzá, még Kismacinak is nagyon ízlett. :)))

Délután kívántam valami finomat, de már nem akarok bolti nasikat enni, mert a múlt héten megint nagyon rájuk kaptam, úgyhogy míg a fiúk aludtak összedobtam egy tepsi zabpelyhes kekszet, most mézeskalács fűszerkeverékkel és egy marék darált mandulával csináltam, így is nagyon jó lett. Zabpehelylisztet tettem bele, így is könnyen formálható volt a massza.

Kismaci pihije után sétáltunk majdnem másfél órát, először beugrottunk még pár apróságért a boltba, utána pedig a tavat kerültük meg, ami körül futni szoktam. Kiváncsi voltam, hogy milyen a hóhelyzet a "futópályámon", de elkeserítő volt a látvány, rendesen leizzadtam egy-két helyen a dög nehéz babakocsival és Kismacival, de azért gyors sétával megvolt a két kilométer gyaloglás. :)))) A fiúk sziesztája alatt még a Réka napi 20 perc dvd-ről a comb részt tornáztam végig, hát remegtek a lábaim utána, de jól esett. :))))

És hogy teljesen újra az egészséges kajálásokat tudjam követni, este még cukkinikrémet is csináltam, de most picit másképp, mint a múltkor és nagyon finom lett, már melegen megdézsmáltam kenyér nélkül. :)))) Most így csináltam:

Két kisebb cukkinit megmostam , apró kockákra vágtam. Kis olivaolajon megpiritottam egy kis fej apróra vágott hagymát, rádobtam a cukkinikockákat, nyomtam rá egy nagyobb fokhagyma darabot, sóztam, borsoztam, pároltam fedő alatt. Utána kis sűritett paradicsomot öntöttem rá és pici mustárt adtam hozzá, majd tovább főztem, míg a cukkini jól megpuhult. Utána az egészet összeturmixoltam és miután lehűlt, betettem a hűtőbe. Reggelire isteni lesz, mert már melegen az!!!! :)))))

Nincsenek megjegyzések: