2010. december 12., vasárnap

A bűnös Mikulás :)

mert ő tehet róla, nem én..... :)))))

Nagyon büszke voltam az itteni mikulásra, mert figyelmes volt idén és csokoládé, édesség helyett egy éves schönbrunni állatkert belépőt kaptam tőle ugye. :)))) Eddig nem is volt gond, csoki nem igen volt itthon, csak Kismaci szomszédnénitől kapott adventi naptárja, de abból ő ebéd után megeheti az egy -egy minicsokit, úgyhogy nem volt kísértés. :))))

Egészen hétvégéig, amikor is megérkezett a húgom és anyukám, akik magukkal hozták a magyarországi Mikulás "szívélyes üdvözletét" csokoládé formájában. :))) volt minden, ami szem, szájnak ingere, tibi mikulás ,szaloncukor, milka miki, tibi csokis mogyoró, jaaaaj nekem!!!!!

Mert én azt már tudom magamról, hogy ha nem veszek édességet és tudom, hogy nincs itthon, akkor nem kívánom, DE ha tudom, hogy melyik konyhaszekrényben micsoda finomságok vannak, akkor addig suttog a kisördög,míg fel nem falom őket.... és ezzel sajna most is így voltam. :(((

De annyi azért most változás már, hogy inkább megettem a finomakat ma délutánig, és érzem, hogy elég is volt. Már nem kívánom, elég volt szerintem egy évre....(vagy húsvétig legalábbis ;) )

A héten pedig jöhet az odafigyelés újra, a tornák naponta és máris visszazökkenünk a régi kerékvágásba. :))) Azért a kajára aránylag figyeltünk a hétvégén, szombaton ismét Szemirámisz egyik finomságát, a töltött fasírtot csináltam meg és nagy sikere volt. Köretnek krumplipüré (hugomnak, Kismacinak) és tönköly brokkolis rizs volt hozzá, mindenkinek ízlett. :) A kókuszos keksz is jól vizsgázott, ma fogyott el az utolsó darab. :))))

Mára egy másik gasztroblogról, Andi konyhájáról néztem az ebédet, tejfölös-sajtos csirkehusit csináltam salival és hoztunk a karácsonyi vásárból töltött kemencés krumplit, isteni finom lett. :))) Tiszta gasztroblogger lettem, rá vagyok kattanva a jobbnál jobb receptekre és tényleg élvezem is, hogy kipróbálhatom őket, amik általában nagy sikert aratnak itthon. :))))

Délutánra még csináltam P-nek leveles tésztában sült virsli falatkákat, ezt is Szemirámisznál találtam, nagyon hamar elkészül, igazi vendégvárós apróság szerintem és aki szereti a leveles tésztát, annál tuti siker! :)

Úgyhogy ma nagyon belehúztam a konyhatündérkedésbe, holnap szerintem P lesz az ebédfelelős, mert szabadnapos, én pedig majd pihenek. :) Jó lenne már lejutni futni, de én már nem is tervezek előre semmit, inkább kihasználom a lehetőséget, ha adódni fog.

Tegnap csak súlyzóval csináltam pár gyakorlatot a derékra, ennyi időm volt csak, de ma belehúztam (a rossz lelkiismeret jóóóó torna húzóerő :D ) és Réka kártyáiból a felsőtest gyakorlatokat csináltam végig és még most nemrég a Norbi 2008-as dvd-ről az első 20 percet letornáztam. :)))) Most már nyugodtabban ülök a net előtt és készülök az új hétre és a holnapi mérleglesésre. :)))))

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Wellness: Bűnös Mikulás, na persze! :-) Közben jókat mosolygok azon, hogy az utóbbi bejegyzéseidben tobzódnak a nass és kajareceptek. :-))) A január munkás lesz, már látom.