2010. december 7., kedd

Eredményes kedd

A mai napra nem terveztünk semmi extrát, P egész napos, így reggel fél 10-kor elment dolgozni és majd valamikor éjfél felé jön haza.

Délelőtt átmentünk Kismacival boltba, ebédre tejfölös krumplifőzelék volt csibefalatkákkal és még összedobtam egy kis tejfölös-fokhagymás leveles falatkákat, amit Szemirámisz blogján találtam. Nemrég bukkantam rá erre a blogra és szuper recepteket jegyzetel fel, képekkel, segítségekkel, még ilyen kis anti-konyhatündérek számára is, mint amilyen én vagyok. :)))) Vettem hétfőn teljes kiörlésű leveles tésztát a boltban és azt szerettem volna valahogy felhasználni, így ezt a tejfölös-fokhagymás csigát próbáltam ki és fincsi lett, de csak két pici darabot ettem belőle.

Délután, míg Kismaci aludt még összedobtam szintén erről a blogról a mákos kekszet, ami reformos, tehát én teljes kiörlésű liszttel és nyírfacukorral csináltam. Ez is finom lett, bár én maradok a zabhelyhes vagy áfonyás keksznél, mert azok jobban ízlenek, ez már túl mákos. :))) (de milyen legyen egy mákos keksz, ha nem mákos??? :D )

Délutánra nem volt programunk, így 4 körül felpakoltam magunkat és átbuszoztunk a közeli bevásárlóparkba, mert a múltkor a plázában láttunk Gabi barátnőmmel pár jópofa téli csizmát a Deichmannba és mivel ott nem volt méretben, így ma délután megnéztem egy másik üzletükben is. Már majdnem jöttem volna kifelé, mikor mégis láttam egy-két olyan téli csizmát, amit kerestem. Felpróbáltam egyet, szuper meleg, bundás belül, és a talpa is igazi hótaposós, ráadásul van rajta egy-egy bütyök, amit át lehet hajtani és akkor még szegecsek is tartják a cipőt, hogy ne csússzon. Praktikus, szuper, drága sem volt különösebben, így megvettem, mert állítólag megint várható nagy havazás a közeljövőben és nem szeretnék fagyoskodni.

Mivel nagyon jó enyhe idő volt ma (5 fok PLUSSZ), így nekivágtunk gyalog hazafelé, ami sztem jó 6 km, ha nem több. Gyors tempóval jöttem, mintha nordic walkingolnék, és kb. 40-50 perc alatt voltunk itthon, nagyon jót tett ez a mozgás. Ha nem is futás, de mégis a friss levegőn mozogtam és nagyon élveztem. Bár nem sportcipő volt rajtam, hanem a csizmám (a lapostalpú persze :D ), de így is szuper volt.

Este a Réka edzéskártyái közül a felsőtestet csináltam végig, mell, váll, tricepsz feladatsorok, nagyon jól esett, majdnem 40 perc volt az is. :)))

Holnap P szabadnapos, jó idő esetén csavarogni szeretnénk az Alte Donaunál, ez az egyik kedvenc helyünk Bécsben, a Duna egyik ága környéke, nyugis, szép hely. :)) Ebédre sonkával-sajttal töltött csirkemell lesz sütve, vettem magamnak salátát hozzá, finomnak ígérkezik. :))))

Ma reggel a mérleg 61,2-t mutatott, amivel elégedett vagyok. Rájöttem közben, hogy a szervezetem tényleg jelez, ha elég és beáll arra a súlyra. Ez nálam pedig a 60-62 közötti súly, amit már nyár óta tartok. Jól érzem magam így, lecseréltem a ruhatáramat, csinos cuccaim vannak, olyan fazonok is, amiket régen el sem tudtam képzelni magamon stb... Míg az ember nem tudja elviselni a tükörképét, míg nem szívesen fényképezkedik egész alakosan, addig van erő, kitartás a fogyókúrához, és a célok eléréséhez. De mikor már ARÁNYLAG elérte a célt, tetszik a tükörkép, a fénykép, akkor már lazul az erő. Én jól érzem magam már a ruháimban, az már másik kérdés, hogy pl. bikiniben még lenne mit formálni magamon. De ezért csinálom a Réka tornákat, mert azokkal a feszesíthetőek az izmok szépen. Ha megy le még kiló, akkor örülök neki, de a lényeg inkább azon van, hogy a testzsír % alakuljon ,mégpedig lefelé. Megnéztem a régebbi bejegyzéseimet, 34-35 %-al kezdtem a fogyit január elején.... most 22,2 volt ma. Elégedett vagyok az eredménnyel és továbbra is dolgozok azon, hogy megtartsam a kilóimat és ne görcsöljek, hanem élvezzem az életet!

A múltkor megnéztük a húgommal és egy barátnőjével Pesten a Julia Roberts új filmet, Ízek, Imák, Szerelmek-et. Ha még nem néztétek meg, csak ajánlani tudom!!! Teljesen átjön a film mondanivalója, nagyon megérintett mindannyiunkat. Ami bennem nagyon megmaradt az az volt, mikor Rómában tölt Julia több hónapot és rájön arra, hogy élvezni kell az életet. Nem szabad azon agyalni, hogy nem ehetsz meg Rómában két szelet isteni pizzát, hanem arra gondolni, hogy akkor majd veszel egy számmal nagyobb gatyát! :))) na jó, ennyire drasztikusan azért nem gondolkodok, mert nem szeretnék egy méretet visszahízni, de ha valamit megkívánok, akkor azt megeszem, megiszom. Tornázok szinte minden nap és arra figyelek, hogy este 6 után ne egyek, ha lehet, nem iszok cukros üdítőket, kerülöm a fehér lisztet, a cukrot, a kenyeret, a péksüteményeket, úgy érzem, hogy ennyi belefér akkor.

Tehát ha plázázok és ott van egy Starbucks, akkor ezentúl is meg fogom inni a caramell machiattot és eszek egy csodasütit, de aznap már odafigyelek , hogy mit eszek még utána. Azért nem járok minden nap plázázni és ilyen helyekre, ahol kilengések lehetnek, éppen ezért belefér néha egy-egy ilyen kényeztetés. Megérdemlem, megérdemeljük, csak tudni kell, hogy hol a határ és én ezt tudom. :))))




Nincsenek megjegyzések: