2010. december 10., péntek

Hétvége

Végre péntek van, bár általában nem szokott úgy feldobni a hétvége gondolata, mivel P. vendéglátózik és nekik a hajtás inkább hétvégenként van, ezért nagyon ritkán van itthon szombat-vasárnap. Én ezt már megszoktam, hiszen én is hotelben dolgozok/dolgoztam, és nem is bántam eddig, mert sokkal kényelmesebb és jobb egy hétfői vagy keddi napon kikapcsolódni, wellnessezni járni, mint hétvégén a tömeggel.

Persze most ez egy kicsit változik, mióta Kismaci van, bár majd főleg akkor lesz fontosabb a hétvégi program, ha már oviba fog járni, mert akkor neki is hétvégén lesz "szabadnapja" és akkor kellene, hogy együtt legyen a család. Addig még van egy évünk és élvezhetjük, hogy hétköznap megyünk hármasban csavarogni, vásárolni vagy programozni. :)))

De most a hétvégét azért várom, mert holnap érkeznek anyáék elvileg, feltéve, ha nem lesz hóvihar.... De fő a pozitív gondolkodás: NEM LESZ HÓ, és rendben kiérnek holnap!! :) Már várjuk őket nagyon, a húgom lassan egy hónapja nem látta a kis keresztfiát, úgyhogy már örül neki előre.:))) nagy programozás nem lesz, karácsonyi vásárba készülünk (a tömeggel :))) ), de hát nem is a program a lényeg, hanem hogy együtt legyünk.

A barátnőm ma sajnos nem ért ide, mert a kislányának az iskolájában volt jelenése és mivel a város teljesen ellentétes oldalán lakik, így utána már nem érné meg kibumszlizni hozzánk. Majd bepótoljuk, a kávé megvárja. ;) :))))

Délelőtt eddig csak várásolni voltunk lent, de iszonyatosan erősen fúj a szél, még szegény Kismaci is sírva fakadt tőle, alig tudtam a babakocsit tolni, pedig nem egy pillekönnyű darab + Kismaci 15 kg-ja, úgyhogy megharcoltunk a hazajövetellel. Délutánra igy azt hiszem, marad a benti program, úgyis vettem gyurmát, festéket, zsírkrétát, ideje lesz felavatni őket. :)))

Ebédre végül nem főztem, de hoztam haza panírozott tengeri lazacfilét hagymás krumplisalival, azt ettem én, de Kismaci nem rajongott a halért, úgyhogy neki tökmagos pestos tészta volt, az jobban ízlett neki. :))) Ebéd után megkaptam pár Réka dvd-t és Norbi karate fitt tornáját a barátnőmtől, így ki is próbáltam a Réka Add Önmagad 1-et, végigtornáztam mindkét részt, azaz 40 percet, de a végén már remegett minden porcikám, annyira bedurrantak. :))))) Jó kis torna, brutális, mint minden Réka torna, de hatásos, én hiszek benne. :)))) És remélem, hogy nyáron már rajtam is meg fog látszódni a sok feszesítő torna eredménye. :))))

Ma reggel ráálltam a mérlegre, mert érdekelt, hogy milyen súllyal futok neki a hétvégének, és 61 kg-t mutatott, testzsír %  = 21,9. Szuper, ennél rosszabb ne legyen! :)))))

Nincsenek megjegyzések: