2010. december 27., hétfő

Karácsony után

Tegnap végül szerencsésen hazaértünk anyáékhoz, csak kb. Pesttől már a havazás picit lassította az utunkat, ehhez még hozzá jött Kismaci náthája és ez miatt szegénykém kemény fél órát aludt a 2,5 órás autóúton, úgyhogy kalandos utazásunk lett, de itthon vagyunk, ez a lényeg. :)

Már megkóstoltam anyáék töltött káposztáját, ami idén is nagyon fincsi lett, de mára már elég is volt, nem kívánom. Nagyon jól esett ma ebédre a húsleves, elég volt a nagy kajálásokból, jöhetnek a megszokott hétköznapok. Rá kellett jönnöm, hogy nagyon elszoktam én már a nagy dőzsölésektől, habzsolásoktól, amit nem is bánok.

24-én nagyon szuper idő volt, mintha nem is a Jézuskát vártuk volna, hanem a húsvéti nyuszit, így agyaltam egy picit, de győzött a futókedvem és lementem két körre, ami nagyon jól esett. Nevetve észleltem, hogy főleg csak nők futottak lent, pedig féltem, hogy majd én leszek az egyedüli lent kocogó, mindenki süt, főz, fát díszit, de rajtam kívül még sok nőt vonzott a napsütés, a + 6 fok futásra, így nem éreztem magam kakukktojásnak. :)))) Nagyon jól esett, kellemesen elfáradtam és ahhoz képest, hogy már elég régen voltam lent, nem is kellett sokszor megállnom pihenni, talán kétszer fújtam orrot kb. fél percre. Az egész napomat feldobta ez a kis fél órás friss levegőn mozgás, szuper volt!!!! :)

Míg Kismaci aludt, előkészítettünk mindent P-vel, megterítettük az asztalt, feldíszítettük a fát, alácsempésztük az ajándékokat, előkészítettük a vacsorára a tálakat. Kismaci nagyon édes volt, teljesen extázisba esett  a fa láttán, az ajándékok alig érdekelték. :)))) Vacsorára hideget ettünk, volt tojássaláta, különféle felvágottak, zöldségek, olivabogyók, sajtok, bagett. Becsapós volt, mert én nehezen tudtam elképzelni az ilyesmi kaját szentestére, de megmondom őszintén, hogy olyan tele lettünk, mintha többfogásos kaját ettünk volna. A tiramisu és a sütik nekem már alig csúsztak le, így tényleg csak kóstoltam őket.

Másnap mi mentünk az anyósomékhoz, ebédre a maradék hideget ettük, de ezzel megint csak azt értük el, hogy én már odaát abszolút nem voltam éhes, úgyhogy csak egy fél adag kaját kértem. Annyira nem is esett jól, a sütit ott már nem is kóstoltam meg, pici kőrözöttes kenyeret ettem még a végén.

Tegnap pedig hazajöttünk, délelőtt még ettem otthon egy bagettet, itthon pedig megkóstoltam anya sült husiját és egy töltött káposztát, pár sütit kóstolgattam a nagyi sütijeiből és szaloncukrokat... na, ezek a veszélyesek, de mától már tudom tartani magam, úgyhogy kizárólag délelőtt kóstolok belőlük, este már észnél vagyok!!! :)

Ma rámerészkedtem az itteni mérlegre, este, bekajálva mutatott 61,8 kg-t, úgyhogy elégedett vagyok az ünnepekkel és magammal is. :)))) Ma már elindítottam "Réka barátnőmet", az Alakreform dvd-ről csináltam a 20 perc comb tornát, hááááát volt ám lihegés a végén, jól kifulladtam, de jól esett. Két nap nem tornáztam és máris lógott a nyelvem már a tizedik perc után. :))))))) Holnap has és felsőtest lesz majd szerintem, holnapután popó. :) és a szobabringára is rá akarok pattani, bár nem lesz a barátok közt a két ünnep között állítólag, pedig már elterveztem, hogy majd azt nézem és közben tekerek.... úgyhogy b terv kell, mert amúgy elég unalmas egy helyben tekerni, akkor már ezerszer kinti futás, csak az időjárás most inkább a korcsolyát vagy a szánkót bírná el sajnos. :(((

Délután beugrottunk a tesómmal a tescoba, vettünk pár dolgot, beszereztem a híres macskás kakaót (Nyusz ajánlása) és tényleg sokkal kevesebb kaloriát tartalmaz, ha úgy iszok abból egy kakaót, mintha a boltit innám... durva. A héten majd megkóstolom, mert már nagyon kívántam, imádom a kakaót. :)))) Este már újra pufirizst vacsoráztunk felvágottal, retekkel, paradicsommal és sajtokkal, húst most valahogy nem kívánok, elég volt egy időre.

Holnap shoppingolni készülünk, kaptunk a húgommal utalványt, én még mindig valami csini szoknyát keresek vagy hosszú, kötött felsőt, kiváncsi vagyok, hogy mit sikerül majd beújítanunk. :))) elhoztam a csini csizmámat, talán végre felvehetem azt is. :) Szerdán pedig eljutok végre fodrászhoz és csütörtökön kozmetikushoz, már nagyon rámfér a tatarozás, már csak egy masszázst kellene beiktatni és teljes lenne a wellness program. :))))

Nincsenek megjegyzések: