2010. december 30., csütörtök

Tatarozás

Tegnap fodrász, ma kozmetikus.... :)

Végre alakul a fejem újra, mert december elején ugye nem jutottunk haza, így már rám fért rendesen a tatarozás. Tegnap fodrásznál jártam, maradt újra a barna alapszín pár világosbarnás csíkkal, most nagyon tetszik a frizurám. :)))) Délután kozmetikushoz megyek és anno a telefonban jeleztem neki, hogy számoljunk rá egy picit a szokásos egy órára és adjon pár egyszerű sminkelős tanácsot, hogy reggelente egy gyors mozdulattal hogy tudnám emberibbé varázsolni a fejemet úgy, hogy ne legyen nagyestélyis a smink, de mégis kicsit szedjem rendbe magam, úgyhogy kiváncsian várom a délutánt. :))))

Nagyon jó itthon, Kismaci is már alakul, nem tüsszög annyit, az orra sem folyik, élvezi a kényeztetést. Délelőtt a nagykarácsonyi mikulás házban jártak anyáékkal, bár állítólag nem igen akart haverkodni a Mikulás bácsival, de a kis csomagnak örült, amit kapott a bácsitól. :))))

Tegnap még beugrottam a Decathlonba, vettem egy step padot, mert most 5990 ft, ami szerintem jó ár érte és még beszereztem egy pár lábsúlyt is, hogy januártól rákapcsolok Rékára és a step aerobicra, mint aerob mozgás. Amíg nem tudok lejárni futni, addig maradnak a Norbi aerobok és majd szerzek egy-két jó kis step aerobic programot is, most hogy már van step padom. :))))

Tegnapelőtt a húgom is tornázott velem, nem akartam egyből Rékával leamortizálni, így a 2008-as Norbit tornáztuk, az első két blokkot, ami kétszer 20 perc volt. Tetszett neki is, először csak húsz percet akart tornázni, de aztán végigcsinálta velem a második 20 perces blokkot is. :))))

Hétfőn Réka comboztam, azt hiszem a 2009-es dvd-ről, az is brutális volt, még most is érzem a combomban az izomlázat. :)))) Tegnap csak picit hasaztam, másra nem volt már kedvem este, mert meg akartam nézni az Üvegtigris 3-at, így nem tudtam a tornára annyit koncentrálni, mert már vártam a filmet. :)))) nagyon jó volt, bár azért nálam az 1 viszi a pálmát még mindig. :)))

Holnap délelőtt két barátnőmmel megyünk a Camponába mozizni, igazi "anyukás matiné" lesz, mert a fél 11-es filmre megyünk, jóóóól kirúgunk a hámból. :))))))) hazafelé tervben van, hogy beugrunk Érdre az update pékségbe, szeretnék pár dolgot venni, amit majd viszünk haza és talán holnap estére is nézek valami update nasit a nagy szilveszteri itthoni bulira. :)))) (tévézés, semmi extra ;) )

Ma még a bioboltba készülök, ott szoktam venni a xilitet és a zabpehelylisztet, most megint bevásárolok, mert szerintem csak február elején jövünk újra. Gyorsan mennek a napok, megint mindjárt hétvége, szilveszter, újév, és mindjárt mehetünk haza... Holnapra még szerencsehozó marcipános malackát tervezek sütni és talán egy adag zabpelyhes kekszet, az mindenkinek bejön a családban. :) Majd megpróbálom a malackákat reformosítani és jövök a recivel, ha jól sikerül. ;) :)

Nincsenek megjegyzések: