2010. december 21., kedd

Még hármat alszunk...

...és karácsony, jön a Jézuska! :)))

Lassan már tényleg kezd nálam is megjönni a karácsonyi feeling, most hogy gyorsulnak a napok és a tennivalók is. :))) Ahhoz képest, hogy csak tiramisut terveztem karácsonyra, már egy fémdobozka tele van mini linzerrel és csokis kekszecskékkel és vettem túrót, hogy csinálok még "maci sütit", P kedvencét, ami hivatalos nevén reszelt túrós süti, azt hiszem. Mivel 25én az anyósoméknál úgyis nagy családi banzáj lesz, így nem félek attól, hogy nem fogynak majd el az édességek.... :)

Ma már szerencsére nem volt nagyon hideg, így reggel gyorsan buszra szálltunk Kismacival és átugrottunk a közeli bevásárlóparkba, mert tegnap hoztam neki egy télikabit, de sajnos kicsit lett, így ki kellett cserélni. Mivel a nagyobb kabát is elég szűkre volt szabva, így levásároltam az árát és kapott két pulcsit, az úgyis mindig jól jön. Utána sétáltunk egy darabon, mert nem volt annyira hideg és még kellemes meglepetés is ért, mikor a buszra vártam, ugyanis itt kint az a "rendszer", hogy a buszokon a második ajtónál szállnak fel a babakocsisok és van direkt babakocsiknak kialakított rész minden buszon, elvileg rögzíteni lehet egy-egy műanyag övszerűséggel a babakocsit is, hogy fixen maradjanak utazás közben. A legtöbb buszsofőr nagyon szigorú és tényleg csak három babakocsit enged fel, amit meg is értek, hiszen az ő felelősségük, ha valami történik. Na, ma pedig úgy jártam, hogy jött a busz, de láttam, hogy három babakocsi már fent van. Nem akadtam ki, gondoltam, akkor megyek egy picit még gyalog a következő buszmegállóig, addigra kb.pont jön a következő busz, mivel szerencsére sűrűn járnak és kész. Nem szoktam fennakadni ilyen dolgokon, mások sokszor szitkozódnak stb, engem az ilyen dolgok tényleg nem akasztanak ki. Elindultam, mire a buszsofőr kinyitotta elől az ajtót, hogy szálljak fel nyugodtan! Mondtam neki, hogy de hát már három babakocsi fent van, nincs hely, de nem gond. Erre mondta, hogy de kinyitja a harmadik ajtót, nincsenek sokan a buszon, szálljunk fel ott nyugodtan! Én úgy meglepődtem, hogy kétszer is megkérdeztem, hogy jól értettem e, aztán végül felszálltam. Mivel kb. 4 megállót jöttem, így nem volt gond, és Kismaci is élvezte a buszozást. :) Vannak még segítőkész emberek, ma ez jól esett nagyon. :)))

Utána még gyorsan bevásároltunk, hoztam haza egy fél grillcsirkét ebédre, én salival ettem, Kismacinak pedig csináltam kis krumpli-répa pürét hozzá.

Ebéd után én becsomagoltam pár ajándékot, pakolgattam és kb. husz percet tornáztam is, pár hasizom erősítést és a súlyzós oldalra hajolásokat csináltam. Jól esett, de többre nem volt időm nagyon, mert Kismaci felébredt.

Délután az osztrák ismerősömmel és a kislányával találkoztunk és sétálgattunk picit, megnéztük a kivilágított házakat, de aztán egyre hidegebb lett és kb. egy óra elég is volt lent... Ma sokat sétáltunk végül, megvolt a napi kardio mozgás mennyisége szerintem bőven. :))))

Este még megnéztem a Norbi karate fitt tornáját, az első fél órát végigtornáztam, de nem lesz a kedvencem, mert nekem túl kusza a feladatsor, akkor már ezerszer a Fannys vagy a kick box aerobik torna szerintem. Sok karate dolgot nem igen fedeztem fel benne, mert főleg kick boxos mozgás volt, csak valami karate szakszavakkal kiegészítve. :)))))) de biztos én értelmeztem a torna mondanivalóját másképp....mindegy, fél órás ugrabugrinak jó volt,. :))))

Nemsokára megyek aludni, mert reggel 5-kor kelek, délelőttös leszek a hotelben, fura lesz ilyen korán kelni, de még hajat kell mosnom reggel, összekészítenem Kismaci cuccát P-nek, mert kettesben lesznek a fiúk. ;) :) Így munka után siethetek haza, mert P viszont este 6-ra megy dolgozni, úgyhogy melegváltás lesz, de szerencsére ritkán van ilyen nap.

Pár nap múlva úgyis karácsony, akkor együtt leszünk mindannyian, kicsit megpihenünk a rohanó hétköznapok után, már nagyon várom! :)


Nincsenek megjegyzések: