2010. december 23., csütörtök

Felpörögve

Amennyire nem akartam stresszelni a karácsonyon, annyira nem sikerült ez, mert az utolsó két napra maradt a java. :)))

Tegnap délelőtt még dolgoztam a hotelben, addig P vigyázott Kismacira, utána leváltottam, ő ment dolgozni, mi pedig bevásárolni, ahol már tömeg volt sajnos, úgyhogy örültem nagyon, a babakocsival lavírozni a sok ember között. Kismaci nyűgös volt (persze délelőtt egy szava nem volt az apukájával, de már megszoktam), itthon még pakolásztunk stb...

Ma takarítanék, de elég nehéz úgy, hogy a frissen felporszívózott lakásban a kis másfél évesünk pár perccel később szétszórja a doboz krumplit, a hagyma héját, széthordja a lábasokat stb.... Míg aludt, gyorsan sütöttem boci szeletet, picit átalakítva zabpehelyliszttel és édesítővel, jó illata van. És még tegnap találtam egy nagyon aranyos sütit a nők lapja egyik fórumján, zabpelyhes botocskák a neve és zabpelyhes tésztából pici karácsonyi botokat kell formálni és megsütni, majd a végeit csokiba mártani. Ez most sült ki, még a csokizás hátra van... de kis sziréna már morgózik, úgyhogy megint lesz lábas pakolás tutira. :))) Mindegy, majd csak kész leszek... és este még a tiramisu hátra van, bár az szerencsére hamar meg van.

Most a fürdő és a klotyó van még hátra, ahol takarítani szeretnék, szerintem holnap fogunk reggel összeporszívózni, mert akkor már P is itthon lesz és le tudja kötni Kismacit. :)) Majd ebéd utáni alvása alatt díszítjük a fát, legalább meglepi legyen, ha felébred. :) ma reggel még gyorsan összeszereltem az egyik ajándékát, az ikeában vettünk egy mamut asztalt és hozzá két széket, ezt nem akartuk becsomagolni, hanem inkább már ma összeraktam, hogy ne holnap kelljen ezt is. Aranyos volt, mert ő is utánozott, próbált szerelni mindent. :)))))

Tegnap este azért még tornáztam picit, az Alakreform dvd-ről a 40 perces popó részt próbáltam, hát érdekes volt. Nekem az elején egy-két feladat elég fura, tuti nem jól csináltam, mert semmi hatását nem éreztem. :) De utána bedurvult szokás szerint, volt rendesen "húháááázás". :)))))

Na, futok is tovább a dolgomra, csak kis helyzetjelentésre jöttem. :))) Mindenkinek jó készülődést, nálunk már szuper süti illat van. :))))))

Nincsenek megjegyzések: