2011. január 19., szerda

Alakulunk...

Kismaci már egész jól van, ma reggel pici hőemelkedése volt, de már nem tüsszögött és köhögni is kevesebbet köhög, hat az antibiotikum és a kúp, úgy látom.

Tegnap elég hosszú napunk volt, mert ketten voltunk itthon, P egész napos volt, engem a hideg rázott, fájt a torkom, és ugye nem is mozdulhattunk ki, így rongyosra néztük Kismaci kedvenc Kisvakond dvd-jét, amiben a Nyuszi családnál kisnyuszik születnek... hát, érdekes mesék vannak manapság a gyerekeknek, meg kell hagyni és Benny reklamál, ha ki merem cserélni ezt a lemezt egy másikra, pedig én már kivülről fújom, neki vajon nem tűnik fel, hogy már vagy 125-ször nézi ugyanazt???? :)))

Ma P rendes volt, délelőtt bevállalta Kismacit, nekem pedig kötelező volt lemennem boltba, de előtte "bezavart" a szomszédos szoliba. Ezer éve nem voltam, befeküdtem tíz percre, nagyon jól esett és ha már ott voltam, akkor a masszázságyukat is igénybe vettem egy negyed órás hátmasszázsra. Szuper kis masina, olyan, mint egy nagy vizágy, rá kell feküdni, elindul a bugyborék és a viz tetőtől talpig végigmasszíroz. Ruhában kell ráfeküdni és a víznyomás változik mindig. Be lehet állítani egész testre, hátra, a háton belül is felülre, alulra, nagyon szuper. Én tíz percet egész hátat masszíroztattam és ötöt csak felül a vállaknál, nagyon jól esett. Nem is olyan drága (itteni viszonylatban), mert 2,50 euro 5 perc. Úgyhogy fél órás kikapcsolódáson voltam, ami nagyon jól esett, ki is találtam, hogy heti egyszer-kétszer el fogok menni szoliba is, nem szabad átszámolni mindig, hogy az mennyi forint is lenne, mert akkor tényleg sajnálom rá, de ennyit megérdemlek, hogy heti egyszer-kétszer feltöltődjek pici napsütéssel. :))))

Ebédre Kismacinak krumplifőzit csináltam kis csirkefalatkákkal, magamnak pedig rendeltem egy pizzát, már régóta kívántam és gondoltam, kipróbálom a teljes kiörlésű tésztával, de nem lett a kedvencem. Kb. egy felet ettem meg, prosutto, paradicsom, bazsalikum  és mozarella volt rajta, ami finom is volt, de ez a tk tészta elég fura... ha már néha bűnöz az ember, akkor legalább élvezettel tegye, én azt mondom. :))))) Úgyhogy ez volt az ebédem, majd egy tejeskávét iszok nemsokára, mert már nagyon hiányzik, régen ittam, a vacsi talán max. joghurt lesz, mert nem kívánok amúgy semmit, még fáj a torkom. :((

Tegnap nem bírtam ki, hogy ne legyen torna, és csináltam a réka kártyákból mell, tricepsz feladatokat, ma is ilyen nem ugrálós valamit szeretnék tornázni, de csak lightosan. Talán hasazás vagy pár lábemelés, még meglátjuk. Végül este nem megyek a hoteles vacsira, lemondtam, mert nem tudnám nyugodtan itthon hagyni a fiúkat, Bennynek adni kell kúpot este, antibiotikumot és tegnap éjjel is álmában olyan köhögésroham jött rá, hogy visszajött az esti tejitalának egy része, úgyhogy cserélhettem le az ágyneműt, pizsijét, hálózsákját, nem akarom így itthon hagyni P-re. Már felhívtam a főnökasszonyt, aki megértő volt, egyből holnapra is már be akart szervezni helyettest a műszakomra, de mondtam, hogy azt meg tudom csinálni, holnap az anyósom és apósom vigyáz Kismacira és holnapra már tuti, még jobban lesz, mert ma is már kezd a régi lenni.

Nagy rafkós, mert azért még kihasználja a beteg kártyát, jövő héten vége lesz majd a jóvilágának, de már jobb is lesz, ha végre lemehetünk picit, mert azért a négy fal között lenni napokig, elég lehangoló tud lenni. :(((

Tegnapelőtt vettem a boltban immunerősítő teát, tegnap meg is ittam belőle két liternyit, nagyon finom, könnyű tea, gyümölcsös íze van, én simán natur iszom, semmivel nem ízesítem, így is nagyon ízlik. :) Nem tudom, hogy mennyire hatásos, de jó lenne, ha engem is hamar rendbe szedne a tea, a sok gyümölcs, a vitaminok....

Nincsenek megjegyzések: