2011. január 8., szombat

Step aerobik

Kezdek egész jól belejönni, ma este is végigtornáztam a dvd-t, ami kb. 50 perc mozgás nyújtással együtt és ma már a lábaimat kb. 80 %-ban jól rakosgattam, már csak a kézmunkával kell összehangolnom és tuti lesz. :))))) Ma már picivel több kalóriát égettem el az óra szerint, de felvettem a "buvárruhámat" és abban tornáztam, így még a bugyim is vizes lett a végére. :))))

Mondjuk azt már inkább nem mesélem büszkén, hogy utána benyomtam két pufirizst párizsival és sajttal és pár szem csokis cantuccinit, de éhes lettem.... nem tudom, mi van velem, de éhes vagyok esténként, főleg ilyenkor, mikor dolgozok és utána egy-két napig, mivel éjfél előtt érek haza olyankor és más a napom is. Úgyhogy ez nem igazán példamutató, tudom, igyekszek tenni ellene, mert én is rosszul érzem magam utána, lelkiismeretfurdalásom van...

Bár ezen is gondolkodtam már, hogy most már mindig lelkiismeretfurdalásom lesz, ha valamit nem akkor és úgy eszek, ahogy az egészséges és ahogy annak lennie kellene?? Ha már feljön egy-két kiló, rosszul érzem magam és még jobban odafigyelek a tornára és egy-két napig behúzom a féket. Félek, hogy újra elhízhatok, így a 63 kg a határ, amit ha elérek, nagyon szígorú vagyok magammal.... Bár még nem sokszor mutatott ennyit a mérleg, mert általában már 62,5-nél is megijedek. :)))))  azért a jobb időt már várom, a futással még egyszerűbb kordában tartani a kilókat. Féltem a téltől, de talán már csendben megjegyezhetjük, hogy annyira mégsem lett nehéz, mint gondoltam. Heti 4 torna mindig meg van, itthon ugribugrizva, most már a step aerobik is bejött a képbe, ami tényleg tetszik is, úgyhogy már nem lehet gond, nem leszek újra dundi és inkább jövő héten megyek is shoppingolni picit, hogy újra lendüljön az önbizalmam az S-es és M-es új ruháimmal. :))))

Nincsenek megjegyzések: