2011. január 29., szombat

Jó itthon! :)

Jóóóóó reggelt Magyarország!!!! :)

Tegnap rendben hazaértünk Kismacival anyáékhoz, bár kicsit tartottam, hogy péntek délután jövünk, de nem volt vészes a forgalom, csak kicsit sok volta teherautó, kamion, de attól még tartottam a szokásos menetidőt és 2,5 óra alatt itt voltunk. Szerencsére Kismaci is ügyes volt, mert a határnál bealudt és itthon ébredezett, mikor beértem az utcánkban. Lehetne visszafele is ilyen nyugodt utunk. :))))

Nagy volt az öröm itthon, délután kipakolásztam, mindent a helyére raktam, előkészítettem, anya csinált finom almás-babapiskótás tortát, azt ettük kávézás alatt, vacsira pedig megkóstoltam a tesóm munkahelyén vett házi szalámit és már végre picit éreztem a csípős ízt, jó volt. :))))) Sajnos nagyon fáj a homlokom, félek, hogy homloküreg gyuszi van kialakulóban, most a tesóm bioprton lámpájával kezelgetem majd napi többször, mert ahogy olvasgattam a neten, más hatásos gyógymód nem igen van rá. Még inhalálni akarok megpróbálni, az is talán felszabadítja a tele orrnyergemet.

Akkor fáj főleg a homlokom, mikor le kell hajolnom, mondjuk cipőt felvenni vagy Kismacit rendezgetni, olyan érzés, mintha valami ki akarna esni a homlokomon keresztül, nagyon kellemetlen. :((( de majd ezen is túl leszek, huss-huss betegség!!!! :)

Este, miután letettem Bennyt aludni, bementem a tescoba, ilyen téren nagyon kényelmes itthon a helyzet, hogy akár éjszaka is lehet bevásárolni menni, nálunk ilyen nincs. :)))) Jól bevásároltam, vettem megint Diéta és fitness magazint is, sajtokat, pufirizst, baromfi felvágottakat, norbis ivójoghurtot, müzlit, de zabkorpáért majd visszamegyek napközben, mikor a biobolt is nyitva van, mert Béres Alexandra fotójával ellátott zabkorpát 1000 ft-ért azért nem akartam venni, szerintem az elégggggg drága. :)

Ma délelött jön majd a mamám dédiunokázni, lehet, hogy összedobom azt a zabpelyhes-almás sütit, amit már régóta készültem kipróbálni, csak közbejött a betegség. Ma már szeretnék tornázni is, reggel akartam felkelni, de mivel még éjjel 1-kor nem bírtam aludni, így inkább az alvást választottam hajnalban... majd napközben kis Réka átmozgatás lesz vagy rápattanok a bringára. Hétfőn pedig zumba elvileg, ha addig nem durvul be a homloküregem..... nézegetem a spinning edzéseket is, állítólag itt, ebben a városban, ahol anyáék laknak, már csak heti egyszer van, mert nem ment annyira, így nagyon gondolkozok rajta, hogy át kellene menni a nagyobb városba, de ott meg annyi féle van, hogy azt sem tudom, melyik lenne jó.... de majd felhívom őket és megkérdezem, hogy melyiket ajánlják kezdőknek. És van itt is spin racing, amit Nyusz is kipróbált, de elsőnek inkább a sima spinning érdekelne, azt hiszem. :))))

Tegnap nagyon tetszett a mérleg, mert 60,6 kg-t mutatott és 21,7 % volt a testzsír, jó lenne ezt már tényleg tartani. Itt mindig picit kevesebbet mutat a mérleg, majd kiváncsi leszek, ha hazamegyek, mert a saját, kis megszokott mérlegem a lényeg, de persze az itteni még jobban simogatja a lelkem, ha még kevesebbet mutat. :)))))

Jó itthon, már annyi tervem van, otthon nem szoktam csavarogni, de itt valahogy mindig rajtam van a mehetnék, de ki is használom, hogy van bébiszitterem és megyek is, amennyit tudok. :)))) Tervben vannak barátnőzések, kávézások, decathlon, üzletek járása, úgyhogy nem fogok unatkozni. :))))

Most megyek, kezdődik a nap, bár nagyon hidegnek tűnik odakint, egyenlőre még nem dugjuk ki az orrunkat, brrr..... :)

1 megjegyzés:

pipacs írta...

Érezd nagyon jól magad itthon!!! :)