2011. január 7., péntek

Futásra felkészülni....

Ma már egyre többet sütött a nap és délelött a boltba sétálásnál sem fagytunk le, munkába jövet pedig a kocsi + 4 fokot mutatott, úgyhogy ez azt jelenti, picit felfüggesztjük a telet, a fagyoskodást, és már holnapra be is van állitva az órám 3/4 7-re és irány a tó, minimum két kör (4 km) futás. Nagyon hiányzik, sokkal másabb úgy egy napom, ha reggel lejutok kocogni, energikusabb, nyugodtabb, frissebb vagyok valahogy.

Holnapra már maximum PLUSZ 12 fokot mondanak, halleluja, tavasz lesz. :))))) Bár tudom, hogy lesz még ennek böjtje, de nem érdekel. Karácsony, szilveszter után valahogy már elég is a télböl, ilyenkor a tavaszt várom, de nagyon. De jó lesz egy szál pulcsiban, vékony naciban flangálni, eldugni a sapkát, sálat, kesztyüt, csizmát (na jó, azt azért majd sajnálni fogom, mert nagyon imádom a csizmámat :) ). Kedvenc évszakom a tavasz, az "egypulcsis idö", olyankor lehet jókat kirándulni, csavarogni, idén tuti, hogy sokat járunk majd a schönbrunni állatkertbe is Kismacival, hiszen a mikulás egy éves belépöt dugott a csizmámba tavaly ugye, tehát ki kell majd használni. :)

Ma délelött ananászt ettem csak, készitem magam a modell diétára, ebédre P csinált finom sonkás-tejfölös tésztát (ezt nem tudom, hogy minek fordítsam, itt kint nagyon sok étteremben is lehet kapni, schinkenfleckerl néven) zöldsali volt hozzá tökmagolajosan. Délután két almát ettem, pici sós mogyorót (a dög bekéredzkedett a gyomromba :D ) és délelött megittam egy liter zöld teát és eddig egy fél liter roiboost, de még lesz egy fél liter, mert hideg van itt a recin és legalább felmelegít.

Ma nagy tornázás nem volt, idöhiány miatt, de azért egy negyed órát kb. csináltam pár hasizomerösítést, semminél több. :) Majd holnap futás és este is szeretnék valami Réka tornát, talán a 20 perces popó erösítöt, mert az idömbe belefér, ha Kismacit lerakom aludni, P úgyis dolgozni fog.

Holnapra cukkinikrém levest tervezek, már van hozzá minden otthon, reggel összedobom futás után, úgyis korán kelek ez miatt és Kismaci mostanában fél 9-9 között ébred, simán végzek vele a bolt körútig. Kitaláltam, hogy szeretnék idénre egy szép naptárt nézni, ami belefér a táskámba és mindent tudok benne jegyezni. Tavaly nem volt, de nem is dolgoztam, most azért néha irogatnék bele pár dolgot, úgyhogy holnap ha nem kapok a Libroban, akkor a jövö héten beugrunk a közeli bevásárlóközpontba, ott biztos lesz valami jópofa.

Ma a DM-ben is voltam Kismacinak kölesgolyót venni és nézegettem a sok reform cuccot, de annyi minden van, jó lenne tudni, hogy mi az, amit tényleg érdemes megvenni. Legszívesebben mindent kipróbálgatnék, bár a fele polcnak a nevét nem is ismerem, hogy mi mire jó. :)))) de jól néztek ki, olyan egészségesen jól. :))))) na, majd szépen sorjában végigpróbálom öket, és beszámolok. :)))

Nincsenek megjegyzések: